Ik heb dit op internet gelezen en heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd.
Dus in hoevere het goed werkt ben ik niet zeker, maar aangezien u zegt dat het resultaat niet heel goed is.
m35 of m42 helm
-
- Lid
-
- Lid
Re: m35 of m42 helm
Ik kan van de decal niks van maken
Best jammer maar staat wel een naam in de helm f frilch
Best jammer maar staat wel een naam in de helm f frilch
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Re: m35 of m42 helm
Helaas zijn er zeker veel hoge kwaliteit replica's in omloop, deze worden dan ook vooral gemaakt van originele helmschalen. De compleet replica helmen waarbij het staal ook nieuw is zijn veelal van een dermate slechte kwaliteit dat ze inderdaad niet voor echt door zullen gaan. Originele helmschalen zijn echter ook nog steeds makkelijk te krijgen, en een goede basis voor een kwalitatief goede replica is dus makkelijk te vinden. Dat neemt niet wet dat er altijd kenmerken/fouten te vinden zullen zijn.Erik schreef:Jij zit in de militariahandel mgschutze. Kom je die exemplaren wel eens tegen? Zo ja, vaak? Het lijkt mij zoveel moeite (ook qua munten) om de prijs een beetje op te drijven namelijk. Reprohelmen gaan het in de oven waarschijnlijk niet redden omdat ze niet uit het juiste staal zijn geslagen, het moeten dus echt gave originele schalen zijn.mgschutze schreef:...Repro helmen, bodoeld voor re-enactment worden niet zo uitgebreid onder handen genomen, dat klopt. Replica's bedoeld om mensen op te lichten echter wel.