Luftwaffe insignes
Re: Luftwaffe insignes
Zoals hier is aangegeven zijn ze replica.
De 2 die ik heb verkocht aan 2 verschillende mensen, deze waren beide tevreden en zijden dat het wel origineel was en dat ik het te goedkoop had verkocht.
Die ik nu op ebay heb staan daar zal ik bij zetten dat het replica's zijn.
Iedere verzamelaar wil weten wat hij zij koopt, uiteindelijk gaan ze toch klagen maar dat ter zijde.
De 2 die ik heb verkocht aan 2 verschillende mensen, deze waren beide tevreden en zijden dat het wel origineel was en dat ik het te goedkoop had verkocht.
Die ik nu op ebay heb staan daar zal ik bij zetten dat het replica's zijn.
Iedere verzamelaar wil weten wat hij zij koopt, uiteindelijk gaan ze toch klagen maar dat ter zijde.
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 107 keer
- Ontvangen: 77 keer
Wesley, ik bedoel het ten goed hoor. En niet elke verzamelaar gaat klagen, kijk maar een bij het topic FEEDBACK op dit forum, staan veel tevreden verzamelaars op
viewtopic.php?f=88&t=6573
viewtopic.php?f=88&t=6573
-
- Lid
Poehh. Vind het nogal wat, dat je ze zo aanbied op ebay. Zoals anderen al zeggen, doet je naam geen goed.
De persoon waar ik bijna mijn eerste item kocht, kriegsmarine schirmmütze die repro bleek, biedt nog wel eens spullen aan op diverse sites. Ondanks dat daar echt wel origineel tussen zit, zal ik nooit iets bij hem kopen.
Zal hem ook nooit aanraden bij een ander.
Zal bij jou ook die kant opgaan denk ik. Mensen zullen je niet meer vertrouwen.
Just my 2 cents
De persoon waar ik bijna mijn eerste item kocht, kriegsmarine schirmmütze die repro bleek, biedt nog wel eens spullen aan op diverse sites. Ondanks dat daar echt wel origineel tussen zit, zal ik nooit iets bij hem kopen.
Just my 2 cents
Verkoop erg veel dus dat zal wel meevallen.Ray76 schreef:Poehh. Vind het nogal wat, dat je ze zo aanbied op ebay. Zoals anderen al zeggen, doet je naam geen goed.
Just my 2 cents
Maar zoals ik al heb gezegt hoor ik va jullie dat ze nep zijn en van andere dat ze echt zijn vandaar had ik dit vermeld.
Maar omdat ik ook niet wil dat de koper niet blij is met zijn aankoop heb ik het veranderd.
Wat ik niet snap; waarom je ze niet per stuk gewoon op WAF zet voor een (second-)opinion.
Je bent een beetje impulsief met alles.
Omdat ik niet weet wat waf is._Arthur schreef:Wat ik niet snap; waarom je ze niet per stuk gewoon op WAF zet voor een (second-)opinion.
Als jullie met meerdere mij vertellen dat het nep is, dan geloof ik dat.
Vandaar dat ik er zo snel mogelijk weer vanaf wil.
- nathan2552
- Lid
- Contacteer:
waf is wehrmacht awards forum
volgens mij het grootste wo2 forum.
volgens mij het grootste wo2 forum.
"Een sterfgeval is een tragedie, honderd sterfgevallen is een statistiek."
"Vermoord één man en je bent een moordenaar, vermoord er een heleboel en je bent een held."
"Vermoord één man en je bent een moordenaar, vermoord er een heleboel en je bent een held."
Dan moet je eens lezen wat mensen in je eigen topics posten; viewtopic.php?p=491025#p491025 heb ik je al 3 dagen geleden verteld.Wesley92 schreef: Omdat ik niet weet wat waf is.
- Schijnwerper
- Lid
- Ontvangen: 4 keer
We blijven het wel in de gaten houden Nog nooit zo veel tegenstrijdigheden gezien in een topic, die het zelf opgestart is. Man man man hier word je niet vrolijk van
Böse Menschen haben keine Lieder.
Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.
Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.
- Hpnot1Q
- Lid
angst overweldigd de gedachte naar ontdekking van een zelfgemaakte fout, dit is doorgedrongen dus de gedachte schiet in agressieve verdediging.
-
- Lid
Er mag zeker een slotje op.
Iedereen bedankt voor de hulp en de reacties.
Heb op basis hiervan 3 mooie boeken gekocht, deze zal ik als ik ze alle 3 binnen heb laten zien in een ander topic.
Iedereen bedankt voor de hulp en de reacties.
Heb op basis hiervan 3 mooie boeken gekocht, deze zal ik als ik ze alle 3 binnen heb laten zien in een ander topic.