2 Luftwaffe medailles

Vaststellen van echtheid en de waarde van asmogendheden militaria
Gesloten
freddyken
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 aug 2015, 10:13

2 Luftwaffe medailles

Bericht door freddyken »

Hallo iedereen!

Ik ben in het bezit van deze 2 medailles. Ik neem aan dat deze van de luftwaffe zijn maar wat is hun betekenis?
Had er ook graag de waarde van geweten.

Mvg
Bijlagen
IMG_2830.JPG
freddyken
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 aug 2015, 10:13

Re: 2 Luftwaffe medailles

Bericht door freddyken »

andere médaille:
Bijlagen
IMG_2833.JPG
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: 2 Luftwaffe medailles

Bericht door wvd »

Waarde is €0,00 compleet nep. Tweede moet een fallschirmjäger abzeichen voorstellen en de eerste een nsfk-motorflugzeugführerabzeichen.
freddyken
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 aug 2015, 10:13

Re: 2 Luftwaffe medailles

Bericht door freddyken »

wvd schreef:Waarde is €0,00 compleet nep. Tweede moet een fallschirmjäger abzeichen voorstellen en de eerste een nsfk-motorflugzeugführerabzeichen.
ha-ha, waarom zit je te zeggen dat alles nep is? Ik heb de echte en valse fallschirmjäger abzeichen in mijn handen gehad en ik weet welke echt en welke vals is dmv het gewicht. Via foto is dit soms moeilijk te zien he :lol: Deze zullen wel wat meer waard zijn dan €0,00 :wink:
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: 2 Luftwaffe medailles

Bericht door wvd »

freddyken schreef:
ha-ha, waarom zit je te zeggen dat alles nep is? Ik heb de echte en valse fallschirmjäger abzeichen in mijn handen gehad en ik weet welke echt en welke vals is dmv het gewicht. Via foto is dit soms moeilijk te zien he :lol: Deze zullen wel wat meer waard zijn dan €0,00 :wink:
O bepalen we de originaliteit tegenwoordig via gewicht :lol: Hier valt via foto genoeg te zien deze zijn nep maar goed als jij denkt van niet is jou geld :)
freddyken schreef:Hallo iedereen!
Ik neem aan dat deze van de luftwaffe zijn maar wat is hun betekenis?
Mvg
In je eerste post neem je aan dat het luftwaffe stukken zijn en in je tweede weet je ineens dat het een fallschirmjäger abzeichen is omdat je zoveel originele in de hand hebt gehad. :?:

Er klopt geen reet van deze stukken en als je zoveel echte in de hand gehad hebt is je vraag overbodig toch?

Waarom ik zeg dat alles nep is is simpel het is zo :!:
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: 2 Luftwaffe medailles

Bericht door michiel01 »

wvd schreef:Waarde is €0,00 compleet nep. Tweede moet een fallschirmjäger abzeichen voorstellen en de eerste een nsfk-motorflugzeugführerabzeichen.
En zo is het maar net!
freddyken
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 aug 2015, 10:13

Re: 2 Luftwaffe medailles

Bericht door freddyken »

wvd schreef:
freddyken schreef:
ha-ha, waarom zit je te zeggen dat alles nep is? Ik heb de echte en valse fallschirmjäger abzeichen in mijn handen gehad en ik weet welke echt en welke vals is dmv het gewicht. Via foto is dit soms moeilijk te zien he :lol: Deze zullen wel wat meer waard zijn dan €0,00 :wink:
O bepalen we de originaliteit tegenwoordig via gewicht :lol: Hier valt via foto genoeg te zien deze zijn nep maar goed als jij denkt van niet is jou geld :)
freddyken schreef:Hallo iedereen!
Ik neem aan dat deze van de luftwaffe zijn maar wat is hun betekenis?
Mvg
In je eerste post neem je aan dat het luftwaffe stukken zijn en in je tweede weet je ineens dat het een fallschirmjäger abzeichen is omdat je zoveel originele in de hand hebt gehad. :?:

Er klopt geen reet van deze stukken en als je zoveel echte in de hand gehad hebt is je vraag overbodig toch?

Waarom ik zeg dat alles nep is is simpel het is zo :!:
't is goed jongen, je hebt gelijk :W
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: 2 Luftwaffe medailles

Bericht door michiel01 »

Je houding staat me niet echt aan. Als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan allemaal?

Je kan normaal reageren op anderen, ook als het antwoord over de originaliteit je niet aanstaat. Een volwassen manier van anderen behandelen wordt hier zeer op prijs gesteld.

Daarmee is dan ook voor dit topic de kous af, op slot dus.
Gesloten