Om mijn verzameling Duitse bewapening wat uit te breiden, ben ik al een tijdje op zoek naar originele stielhandgranate. Ik ben onlangs in contact gekomen met iemand die er wel enkele van de hand wil doen. Het is iemand van op het WAF. Daar zijn er enkele besproken geweest en goedgekeurd.
Wat zijn jullie meningen hierover en op wat moet ik zeker mijn aandacht vestigen?
Alvast bedankt om de foto's te bekijken en jullie opinies.
M43 stielhandgranate meningen gevraagd
- Johan B
- Lid
M43 stielhandgranate meningen gevraagd
Oorlog schrijft uitstekende,boeiende geschiedschrijving; maar vrede is oninteressant om over te lezen.
- Johan B
- Lid
Re: M43 stielhandgranate meningen gevraagd
Details van één exemplaar.
Oorlog schrijft uitstekende,boeiende geschiedschrijving; maar vrede is oninteressant om over te lezen.
- Johan B
- Lid
Foto van steel is niet echt scherp maar markering is "prd45".
Zal wel pra zijn die hebben nl de stelen gemaakt.Johan B schreef:Foto van steel is niet echt scherp maar markering is "prd45".
Nemo Me Impune Lacessit
- Johan B
- Lid
Is er intussen al een naam gekoppeld aan de "pra"code?ammo schreef:Zal wel pra zijn die hebben nl de stelen gemaakt.Johan B schreef:Foto van steel is niet echt scherp maar markering is "prd45".
Onderstaande zijn ook makers van stelen:
agj, bdp, brb, dol, evy, eyu, fcc, flf, ftd, gck, wc en prd.
Van "prd" wordt aangenomen dat het een nieuwe toegekende code (eind 44) zou zijn voor Richard Renker.
Maar bedankt voor uw input en interesse in de topic.
En de prijsonderhandelingen zijn bezig met de verkoper. Ik hou jullie op de hoogte.
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Succes, hopelijk kun je een nette prijs afspreken.
Laten we het vooral gezellig houden!