hallo ik ben frederik
ik ben hier omdat ik vele jaren geleden van mijn opa een medaille heb gekregen van de duitsers
nu zou ik willen te weten komen waarvoor de medaille juist staat en ook wat de waarde het ongeveer heeft
alvast bedankt
Duitse medaille wo2
-
- Lid
- Sarfman
- Lid
Re: Duitse medaille wo2
Hallo Frederik,
Dat is een West Wall Medal (Deutsches Schutzwall-Ehrenzeichen). Deze werd uitgereikt aan mensen die mee hadden geholpen aan het ontwerp en bouw van de West Wall (Siegfried line). Google er maar eens op, dan vind je een hoop info.
Prijzen durf ik niet helemaal te zeggen maar ik heb ze te koop gezien van een €20/€25 tot € 60,- maar er zijn vast andere forum leden die hier wel een uitspraak over durven te doen.
Dat is een West Wall Medal (Deutsches Schutzwall-Ehrenzeichen). Deze werd uitgereikt aan mensen die mee hadden geholpen aan het ontwerp en bouw van de West Wall (Siegfried line). Google er maar eens op, dan vind je een hoop info.
Prijzen durf ik niet helemaal te zeggen maar ik heb ze te koop gezien van een €20/€25 tot € 60,- maar er zijn vast andere forum leden die hier wel een uitspraak over durven te doen.
"Don't fight a battle if you don't gain anything by winning" - Erwin Rommel
-
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 18 keer
- Ontvangen: 31 keer