Luftwaffe seinpistool met on gewoonlijke stempel info?
Luftwaffe seinpistool met on gewoonlijke stempel info?
Kan me iemand meer vertellen over deze ongewoonlijke stempel op dit luftwaffe seinpistool de tekst is eickhoff 28 denk zelf dat het de eigenaar is geweest maar of dit klopt? als iemand info heeft hoor ik het graag heb op een rigister wel de naam eickhoff gevonden van een persoon van de luftwaffe
Re: Luftwaffe seinpistool met on gewoonlijke stempel info?
dit nog wel gevonden op een side van vliegers van de luftwaffen en de naam komt hier wel voor maar of dit toeval is?
- Kevinbes
- Lid
Hoi, Soldaat
ik denk dat het zelf een naam is die de persoon er zelf heeft ingezet (zijn naam)
groeten Kevin
ik denk dat het zelf een naam is die de persoon er zelf heeft ingezet (zijn naam)
groeten Kevin
Always be happy!! 

- John8
- Lid
Eickhoff is ook vandaag nog de naam van een fabriek die machine onderdelen maakt.
Misschien werd dit stuk gewoon door hen vervaardigd, ook al is dit ongewoon voor wo2 (alles in code etc.)
Maar hoe verklaar je anders de 28...
Misschien werd dit stuk gewoon door hen vervaardigd, ook al is dit ongewoon voor wo2 (alles in code etc.)
Maar hoe verklaar je anders de 28...
De code achter op ojr staat voor de maker emil eckhold suhl ik heb voor de 28 ook geen verklaring maar alvast bedankt voor de reackties