Sanitaten mouwband orgineel ??

Vaststellen van echtheid en de waarde van asmogendheden militaria
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Sanitaten mouwband orgineel ??

Bericht door Kugelblitz »

Robbert1976 schreef:Thnx kugelblitz ik ga er even over na denken had er ook 1 op imcs MilitariaShop dacht ik gezien
Geen dank. Betrouwbare handelaars in Nederland zijn Militariplaza, Hiscoll, Tarnmilitaria en IMCS ook wel redelijk. Koop echter nooit blind iets bij een handelaar, maar zorg ervoor dat jij ook van mening bent dat het voorwerp origineel is. Hoe je dat beoordeelt: referentiemateriaal aanschaffen/bekijken!
Op Marktplaats kun je weleens een 'koopje' doen, in de zin van 'een paar tientjes minder betalen dan bij de dealer', maar verwacht geen wonderen. Daarnaast ben je daar echt op je eigen kennis aangewezen en heb je 0 garantie. Als iets toch niet echt blijkt te zijn kun je in de meeste gevallen fluiten naar je geld.

Het Amerikaanse Wehrmacht Awards Forum (WAF) is ook de moeite van het bekijken waard. Daar zitten veel mensen met verstand van zaken en zie je items die je nog nooit van je leven gezien hebt.
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Robbert1976
Lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:02
Locatie: Den helder

Re: Sanitaten mouwband orgineel ??

Bericht door Robbert1976 »

Ik heb er ook 1 gezien bij idd 1 van die handelaars die vroegen er ook €90,- voor en in betere staat neem aan dat dan wel origineel is dan koop ik liever daar
GLUCK AB.....
Gebruikersavatar
senders221
Lid
Berichten: 218
Lid geworden op: 09 jul 2014, 16:04
Locatie: Noord-Brabant

Re: Sanitaten mouwband orgineel ??

Bericht door senders221 »

Ik zie heel veel topics etc van jou Robbert1976 met vragen is dit origineel? Wat is de waarde? etc. etc.

Om een betere en completere verzamelaar te worden raad ik je echt aan om je echt in te lezen doormiddel van het kopen van referentie boeken. In veel gevallen weet je niet waar je over praat (niet vervelend bedoeld) en wat je exact in handen hebt. Want om elk stuk wat je ziet om een verificatie te vragen lijkt me ook niet echt handig....
Geïnteresseerd in Duitse militaria gerelateerd aan 's-Hertogenbosch en omgeving
712.Infanterie Divison (GR.732 & G.R 745 & Füs. Batl. 712 & Art. Regiment 1712)
59.Infanterie Division (GR.1034 & GR.1035 & GR.1036)
Gebruikersavatar
Robbert1976
Lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:02
Locatie: Den helder

Re: Sanitaten mouwband orgineel ??

Bericht door Robbert1976 »

Daar is een forum toch ook voor lijkt me voor info e.d ??

Ben een beginnend verzamelaar en moet nog ervaring op doen dmv info verzamelen e.d en daar zijn fors ook voor

Maar weer ontopic en mensen bedankt voor de.info tot zover
GLUCK AB.....
Gebruikersavatar
senders221
Lid
Berichten: 218
Lid geworden op: 09 jul 2014, 16:04
Locatie: Noord-Brabant

Re: Sanitaten mouwband orgineel ??

Bericht door senders221 »

Tuurlijk is een forum daarvoor.. Maar eerst zelf op onderzoek uitgaan is vele malen leuker en leerzamer dan het maar een forum te knallen en vragen wat men er van vindt en wat het waard is.. Het is maar een tip, doe wat je zelf het prettigst vind. Succes
Geïnteresseerd in Duitse militaria gerelateerd aan 's-Hertogenbosch en omgeving
712.Infanterie Divison (GR.732 & G.R 745 & Füs. Batl. 712 & Art. Regiment 1712)
59.Infanterie Division (GR.1034 & GR.1035 & GR.1036)
Plaats reactie