Krim schild orgineel?
- WO2NLLzoeker
- Lid
- Gegeven: 5 keer
- Ontvangen: 4 keer
Krim schild orgineel?
Ik ben een vriend aan het helpen die een krim schild had gevonden op zolder en hij weet niet of deze orgineel is en er staat geen maker kan iemand zeggen of die orgineel is of niet? Alvast bedankt!

-
- Lid
- Gegeven: 18 keer
- Ontvangen: 31 keer
Re: Krim schild orgineel?
Slag werk is niet mooi en ik zie paar puntjes te weinig op de kaart,vermoed copie. 

- WO2NLLzoeker
- Lid
Dat is jmmer om te horen ik zal nog ff afwachten op meer reactiesthunderbird schreef:Slag werk is niet mooi en ik zie paar puntjes te weinig op de kaart,vermoed copie.

-
- Lid
- Gegeven: 18 keer
- Ontvangen: 31 keer
Suggestie: maak een scherpere foto bij helder daglicht.
Je hebt het object bij somber licht gefotografeerd. Voor de meest zorgvuldige beoordeling is een opname van je object bij natuurlijk daglicht wenselijk (niet in een sombere donkere omgeving .. )
Je hebt het object bij somber licht gefotografeerd. Voor de meest zorgvuldige beoordeling is een opname van je object bij natuurlijk daglicht wenselijk (niet in een sombere donkere omgeving .. )
- WO2NLLzoeker
- Lid
Deze fotos zijn door een vriend van mij gemaakt en zijn camera is kapot ik kan hem vragen voor betere fotos in daglichtjohnfrost schreef:Suggestie: maak een scherpere foto bij helder daglicht.