Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Laatst een EK en VWA kunnen oppikken. Wat ik debk is dat de swastika van de VWA later is aangebracht. Maar he het kan ook zo horen
Originaliteit?
Op de pin van de EK is 51 te zien. Op de VWA 58
Even googelen en dan je vind je zo dat Eduard Goriach & Sohne Gablonz (51) nooit een EKI heeft gemaakt.
Een gekende fake.
Verwundetenabzeichen 1936 waren bij mijn weten altijd hol. Hier vrees ik ook voor.
Ik geloof dat er wel massieve Condor-VWA waren, maar over deze variant durf ik geen harde uitspraak te doen. Swastika is erg vet, ik heb er geen goed gevoel bij. Vergelijk hem qua afwerking met (ook holle) originelen.
davy schreef:Even googelen en dan je vind je zo dat Eduard Goriach & Sohne Gablonz (51) nooit een EKI heeft gemaakt.
Een gekende fake.
Verwundetenabzeichen 1936 waren bij mijn weten altijd hol. Hier vrees ik ook voor.
Weer wat leergeld
Verwundetenabzeichen is troep.
Ik sluit me aan bij Davy en zie dat het je weinig tot niks doet continu leergeld te betalen.
Jammer!
davy schreef:Even googelen en dan je vind je zo dat Eduard Goriach & Sohne Gablonz (51) nooit een EKI heeft gemaakt.
Een gekende fake.
Weer wat leergeld
Verwundetenabzeichen is troep.
Ik sluit me aan bij Davy en zie dat het je weinig tot niks doet continu leergeld te betalen.
Jammer!
Heb ze gekregen van een verzamelaar ivm opruiming. Gelukkig niet voor betaald.