MvG,
Junior

PRECIES!!!Guido schreef:Wat? Is nu iets verdacht omdat je het goedkoper gekocht heb dan normaal? haha![]()
![]()
Dat je misschien twijfeld aan bepaalde feiten die opvallen, verkeerde pin, verkeerd geplaatst, duidelijke fouten of dingen die opvallen OK, daar kan ik in komen!!! Maar dat je iets verdacht noemt omdat het onder de beursprijs (DIE DOOR HANDELAREN IS GEMAAKT) ligt?
Komaan, foto foto fotostengun schreef:De PC doet het als het goed is weer normaal.
Maar dat EK heb ik aan een paar andere handelaren laten zien op die beurs, en ze zeiden stuk voor stuk dat ie goed was.
Dat ik eens wat goedkoop krijg wil niet meteen zeggen dat ie nep is he.
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb geen zin om hierover te discussieren.
Tenzij er iemand is die het perse wil weten, die mag mij een PM sturen.
maar als we hierover verder gaan, ben ik bang dat er alleen maar ruzie van komt, en daarvoor ben ik niet op dit forum.
Hopenlijk zijn jullie niet al te boos op mij.
Misschien kwam hij niet duidelijk over, maar je mag hem een PB sturen als je het per se wilt weten...Giel schreef:Komaan, foto foto fotostengun schreef:De PC doet het als het goed is weer normaal.
Maar dat EK heb ik aan een paar andere handelaren laten zien op die beurs, en ze zeiden stuk voor stuk dat ie goed was.
Dat ik eens wat goedkoop krijg wil niet meteen zeggen dat ie nep is he.
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb geen zin om hierover te discussieren.
Tenzij er iemand is die het perse wil weten, die mag mij een PM sturen.
maar als we hierover verder gaan, ben ik bang dat er alleen maar ruzie van komt, en daarvoor ben ik niet op dit forum.
Hopenlijk zijn jullie niet al te boos op mij.