Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoi Roel, lijkt me na oorlogs. Binnenkant is totaal anders dan het standeart patroon duitse officieren broeken. De rode zijkant hebik nog nooit gezien, alleen op rechte parade broeken...
Hoi Roel, heer broeken zijn ongeveer allemaal hetzelvde, ze hebben wel hun kleine afwijkingen naargelang de maker maar al bij al zijn ze hetzelvde. 1 achterzak, 2 zijzakken en 1 uurerk zakje. de binnenlkant is meetsal voorzien van een extra raar stuk gestreepte stof voor het 'niet beschadingen van het hemd'. Ik zal deze avond nog foto's posten.
sander vw schreef:Hoi Roel, heer broeken zijn ongeveer allemaal hetzelvde, ze hebben wel hun kleine afwijkingen naargelang de maker maar al bij al zijn ze hetzelvde. 1 achterzak, 2 zijzakken en 1 uurerk zakje. de binnenlkant is meetsal voorzien van een extra raar stuk gestreepte stof voor het 'niet beschadingen van het hemd'. Ik zal deze avond nog foto's posten.