Laat ik voorop stellen dat ik zowel Giel als Wilco begrijp, even buitenbeschouwing latent dat het EKI nu wel of niet origineel is.
Positieve kritiek is goed en iemand wijzen op een mogelijke miskoop heeft natuurlijk ook alle goede bedoelingen.
Maar zou dat misschien ook via een persoonlijk bericht kunnen?, deze thread is er toch om jongste aankopen te tonen.
Mensen voelen zich toch in hun kennis aangetast als men openlijk kritiek uit, ga zelf maar eens na hoe het moet voelen als men niets anders dan negatief reageert op een van je aankopen.
Reageer dan ook alleen als men vraagt om een expertise en mocht het niet het geval zijn en je denk die gene te moeten behoeden voor een eventuele miskoop, mail die gene met je bevindingen.
Toner van het item zal dan, na overtuigt te zijn van zijn "ongelijk", een dergelijk item terug zenden en dat mogelijk ook weer zelf melden op het forum.
Op deze manier lopen we natuurlijk de "kans" dat mensen hun jongste aanwinst niet meer willen/durven tonen.
Zie dat van twee kanten, daar mensen dan ook niet meer voor miskopen te "behoeden" zijn

Alleen maar mijn gedachte hier over.