Natuurlijk MAG je het wel zeggen alleen op de manier HOE dat tegenwoordig gezegd word is van een uitermate LAAG niveau! Als iedereen hun mening gewoon ONDERBOUWD dan schieten we wat op!
Bite mejohan willaert schreef:Je mag het niet zeggen!
Vraag maar aan Giel en Gerd!
O, ik heb ook nog een vraag of 20, Johan.johan willaert schreef:De klote-discussie over het wel of niet keuren van items heeft er nu al voor gezorgd dat ik de halve voormiddag niets anders moet doen dan PB's beantwoorden met vragen over originaliteit van items.....
Johan
Misschien kan ik met m'n beperkte kennis van 25 jaar helpen?johan willaert schreef:Neen, tis wel geweest...
Johan,johan willaert schreef:De uiterst kritische op- en bemerkingen van leden van dit forum maken nu net dat eigenlijk dit geen kleuterforum hoeft te zijn.....
Wilco post z'n laatste aanwinst (in dit geval het EK1) op het Stiwot forum en daar komt geen reactie.... Waarom??? Geen idee, maar het kan desinteresse zijn of gebrek aan kennis van de posters daar,enz......
Hij post het hier en onmiddelijk zijn er enkele kenners die kunnen aantonen dat de kans toch wel heel erg groot is dat het ding niet origineel is.... De leeftijd van de 'kenner' speelt hier hoegenaamd geen rol....
Maar ondertussen wordt hier wel aangetoond dat het om een fake gaat en daar heeft IEDEREEN baat bij.... De koper, die het eventueel nog kan retourneren, of de andere verzamelaar die weet waarop te letten bij een volgende aankoop....
'Als je in de regen loopt, moet je bereid zijn nat te worden...... Anders blijf je maar binnen.......'
Awel, geef mij dan maar het 'kleuterforum' waar men tenminste iets bijleert.......
In Sander en Giel herken ik perfect mezelf zo'n slordige 25 jaar geleden.... Ik kende toen al meer van US WO2 militaria dan de meeste verzamelaars ooit zullen weten....., gewoon omdat ik gedreven en geïnteresseerd was en ik honderden objecten, origineel of fake,... had bekeken en gezien.... Ook dan werd ik geregeld weggelachen wegens jeugdige leeftijd....
Het blijft mij ongelooflijk verbazen waarom mensen die geen re-enactor zijn replica kopen.....
Ik zou graag eens van hen een antwoord daarop horen......
Johan
Is dat nu echt nodig omdat zo van de daken te schreeuwen? Nee man je hebt echt gelijk!!!Jurryt schreef:Mag ik? Ik word hier ene beetje ziek vanNiet specifiek dit topic, maar over alle geheibel over fake wel zeggen of niet...
Natuurlijk MAG je het wel zeggen alleen op de manier HOE dat tegenwoordig gezegd word is van een uitermate LAAG niveau! Als iedereen hun mening gewoon ONDERBOUWD dan schieten we wat op!
Helaas, helaas is dat werkelijk nodig, omdat ik het idee heb dat werkelijk niemand er naar luisterd...FELIX schreef:Is dat nu echt nodig omdat zo van de daken te schreeuwen? Nee man je hebt echt gelijk!!!Jurryt schreef:Mag ik? Ik word hier ene beetje ziek vanNiet specifiek dit topic, maar over alle geheibel over fake wel zeggen of niet...