collectie killingspree nieuwe foto's pagina 15
- Richard1976
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid
- killingspree
- Lid
- killingspree
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Ziet er heel goed uitkillingspree schreef:Dank je wel timo
Ik zal jullie ( ik hoop niet voor de laatste maal want ik ben er heel sterk over aan het denken ) nog wat foto's plaatsen, om naar te kijken ! Om van te genieten. Om uit te printen, of voor mijn part boven je bed te hangen. Zolang er maar niet over geruzied word !
We verzamelen spullen UIT de oorlog. Dat wil niet zeggen dat we oorlog moeten maken.
Nou genieten maaaaaarrrrrrr........

''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- killingspree
- Lid
- Sbas
- Lid
Spraypaint hoeft niet altijd fabrieks matig te zijn...De meeste tanks werden bijv ook in het veld bespoten. Later in de oorlog werden ze uitgeleverd in de wel bekende Duitse gele kleur...daarom zie je ook per onderdeel zoveel verschillende camo patronen...met helmen hetzelfde verhaal(over de patronen dan
)
Ik hoop voor je dat die sneew zooi niet op langere termijn schadelijk is...de meeste polymeren zijn zuurig.
Sbas

Ik hoop voor je dat die sneew zooi niet op langere termijn schadelijk is...de meeste polymeren zijn zuurig.
Sbas
-
- Lid
- Contacteer:
Bedankt Niels, ik zal zeker eens gaan kijken binnenkortkillingspree schreef:oh dat is nep sneeuw !
heb ik zondag gekregen van een andere verzamelaar !
dat spul doet wonderen, echt ziekelijk mooi !
dit spul kun je bij de V&D krijgen in de kerst / sint maanden
vermalen poly ( nogiets ) !
echt zeer gaaf diorama spul
niels

''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- killingspree
- Lid
- Fallschirmjager-militaria
- Lid
- Contacteer:
Deze hadden er in ieder geval op dat moment geen tijd voor, da's zekerkillingspree schreef:hee !
oke dat van die camo is me zeer duidelijk !
dat geloof ik ook meteen
iemand toevallig foto's gezien van zoeits als camo spuiten in het veld ( niet dat ik het niet geloof maar ik ik ben nieuwsgierig !
die sneeuw is zo neutraal als de pest![]()
niels

Always lookin' for everything to do with World War Two.
You want to sell! I want to buy, so drop me a line at Info@fallschirmjager-militaria.com
You want to sell! I want to buy, so drop me a line at Info@fallschirmjager-militaria.com
-
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- killingspree
- Lid
hee felix,FELIX schreef:Deze niet op dat moment maar ze hadden zeker wel tijd om zoiets te doen! Ze hebben heus wel eens een paar uurtjes rust en op zo'n moment kan je dat makkelijk doen! Trouwens zijn het wel mooie scherpe foto's die je daar post!![]()
wat mij in de weg zit, tijd is niet "the key" maar je moet dan ook over spuitverf en materiaal beschikken.
maar ja de verf zit er nu op haha

gave foto's menno !
niels
-
- Lid
Ja dat is zo, maar daar zal ''der Führer'' toch wel voor zorgen??killingspree schreef:hee felix,FELIX schreef:Deze niet op dat moment maar ze hadden zeker wel tijd om zoiets te doen! Ze hebben heus wel eens een paar uurtjes rust en op zo'n moment kan je dat makkelijk doen! Trouwens zijn het wel mooie scherpe foto's die je daar post!![]()
wat mij in de weg zit, tijd is niet "the key" maar je moet dan ook over spuitverf en materiaal beschikken.
maar ja de verf zit er nu op haha
gave foto's menno !
niels

Groeten R.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.