collectie killingspree nieuwe foto's pagina 15
- killingspree
- Lid
- killingspree
- Lid
- killingspree
- Lid
hehe !
ja ik heb gisteren het begin gemaakt voor mijn nieuwe pop na dat ik mijn hauptmann flieger met wat abzeichen heb afgemaakt !
ik ga beginnen met een wehrmacht sniper.
de k98 met vizier en alles is al onder weg net als de pop die ik via een kennis van meindert heb geregeld. deze pop kan bijna alles scharnieren, armen, benen, polsen enz enz !
ideaal om zo'n kerel met de karabijn de juiste houding te geven.
ik was zelf aan het denken deze ook in een telefoonmast te plaatsen maar dat gaat iets lastigere. ( zoiso niet op mijn kamer natuurlijk )
och ja
weer een project me me druk overtemaken !
jullie zullen wellicht foto's ontvangen
ja ik heb gisteren het begin gemaakt voor mijn nieuwe pop na dat ik mijn hauptmann flieger met wat abzeichen heb afgemaakt !
ik ga beginnen met een wehrmacht sniper.
de k98 met vizier en alles is al onder weg net als de pop die ik via een kennis van meindert heb geregeld. deze pop kan bijna alles scharnieren, armen, benen, polsen enz enz !
ideaal om zo'n kerel met de karabijn de juiste houding te geven.
ik was zelf aan het denken deze ook in een telefoonmast te plaatsen maar dat gaat iets lastigere. ( zoiso niet op mijn kamer natuurlijk )
och ja
weer een project me me druk overtemaken !
jullie zullen wellicht foto's ontvangen
- killingspree
- Lid
- killingspree
- Lid
- killingspree
- Lid
nieuwe foto's !

mijn nieuw project, dit word een de sniper, moet nog een heel aantal dingen bij hebben en veranderen ! hier komt nog een camo smock overheen. zoek een slechtere wende jas voor met een goede WITTE kant !

Herr Hauptmann met de abz's. Niet orgineel, die hoef ik niet, geen mijn cente liever aan andere dingen uit

volledig uniform met de rijbroek.
[

mijn nieuw project, dit word een de sniper, moet nog een heel aantal dingen bij hebben en veranderen ! hier komt nog een camo smock overheen. zoek een slechtere wende jas voor met een goede WITTE kant !

Herr Hauptmann met de abz's. Niet orgineel, die hoef ik niet, geen mijn cente liever aan andere dingen uit

volledig uniform met de rijbroek.
[
Laatst gewijzigd door killingspree op 17 sep 2005, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid