abzeichen
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
-
- Lid
- Peter M
- Lid
-
- Lid
- Peter M
- Lid
Ik durf er mij niet echt over uit te spreken maar ga met Johan akkoord dat ik er niet de 'scherpte' op zie die je zou verwachten van een dergelijk object.german collector schreef:Ja volgens mij heb ik deze site ook al gezien.
Maar ik kan nou niet zeggen dat er 1 tussen zit die overeenkomt.
Wat denk jij dan Peter is ie wel of niet origineel
Meer durf en kan ik er ook niet over zeggen - als dit al een juiste bewering was.
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 16 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Waar zie je dat aan?johan willaert schreef:Er is toch geen kat die gelooft dat zo'n slechte fabricatie origineel is.....![]()
Zijn er punten waar je extra op let?
Kleuren?
Randjes?
Afwerking?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
-
- Lid
-
- Lid
Naar mijn mening: nee. Het abzeichen is te grof, in de breedste zin van het woord. De speld/scharnier combo kloppen niet, de pennetjes waarmee de adelaar bevestigd is zijn te groot en te grof en het ding ziet eruit of ie van gietijzer is.
Als je even op http://www.wehrmacht-awards.com gaat rondneuzen, kom je voldoende vergelijkingsmateriaal tegen (zie Peters link)
Als je even op http://www.wehrmacht-awards.com gaat rondneuzen, kom je voldoende vergelijkingsmateriaal tegen (zie Peters link)
Der Sammler wohnt nur ein Stockwerk hoher als der Wahnsinn...
- Giel
- Lid
German collector, ik hoop dat je dit vlug leest, anders delete één van de oversten mijn post weer. De airgunner is een gekende kopie, vergelijk hem zelf eens met een andere ZINKEN "JMME" en je zal het verschil zelf ondekken. Je kan dit echter niet met één of ander buntmetaal abzeichen vergelijken op werhmacht-awards 

-
- Lid
- Giel
- Lid
-
- Lid
- Miesjel
- Lid
Jaap van der Laan schreef:Naar mijn mening: nee. Het abzeichen is te grof, in de breedste zin van het woord. De speld/scharnier combo kloppen niet, de pennetjes waarmee de adelaar bevestigd is zijn te groot en te grof en het ding ziet eruit of ie van gietijzer is.
Dit zijn reacties waar een topicstarter pas echt iets aan heeftGiel schreef:German collector, ik hoop dat je dit vlug leest, anders delete één van de oversten mijn post weer. De airgunner is een gekende kopie, vergelijk hem zelf eens met een andere ZINKEN "JMME" en je zal het verschil zelf ondekken. Je kan dit echter niet met één of ander buntmetaal abzeichen vergelijken op werhmacht-awards

Bedankt dat jullie hebben laten zien dat het ook nog steeds op deze manier kan

Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.