Donitz of niet?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Het probleem met deze man is gewoon dat hij soms zo veel zaken te gelijkertijd heeft lopen dat hij ze niet netjes afhandeld. Je hoort dan niets meer van hem, krijgt niets etc etc etc

Hij staat overal bekend als oplichter, maakt beschrijvingen die niet kloppen, vernield albums, verkoopt repro foto;s etc etc
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Roel R. schreef:Het probleem met deze man is gewoon dat hij soms zo veel zaken te gelijkertijd heeft lopen dat hij ze niet netjes afhandeld. Je hoort dan niets meer van hem, krijgt niets etc etc etc

Hij staat overal bekend als oplichter, maakt beschrijvingen die niet kloppen, vernield albums, verkoopt repro foto;s etc etc
Gewoon een viezerik dus :mrgreen: :yes:
Sbas
Lid

Bericht door Sbas »

Nogal ja alleen daar kwam ik later pas achter ik denk dat ik het erop ga wagen! Ik weet anders nog wel een andere manier om hem te flashen als hij mij in de maling neemt maar dat ter zijde! ;)

Doe eens een forum search op vershillende forums en je staat versteld!

Ohw enne feedback betekend niet altijd wat...

Sbas
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

De feedback van deze man geeft aan dat ze niet door hebben dat ze niet krijgen waarvoor ze betalen :)
Plaats reactie