Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nog een kleine toevoeging
Hij is gestempeld met 2 adelaars? ik heb soortgelijke stempelingen ook in mijn k98 staan. onder die adelaars staat dan een nummer.
en er staat een adelaar op maar zonder hakenkruis, het is net dat ie een omgekeerd hart vastheeft. kent iemand dit?
en hoe kun je zien wanneer het ding geproduceerd is??
Ik hoor graag van iemand
oh ja dit was ik even vergeten te vermelden, de adelaar met nummer staat wel op het seinpistool, maar er is een verschil met de k98, bij het seinpistool staat nl. geen Waa onder. kan dit kloppen???????????
Ik zag nu net trouwens dat hier ook zo'n seinpistool aangeboden word door killingspree. het kan degene zijn die ik gekocht heb het is in ieder geval wel exact hetzelfde model
german collector schreef:Ik heb gisteren een seinpistool binnen gekregen.
kan iemand mij wat meer over dit seinpistool vertellen?
wanneer hij werd geproduceerd enz.
Hij lijkt anders wel erg veel op het pistool van het plaatje waarnaar arie me verwees. en hier zou het gaan om een anti-armor pistool??
en werd dit pistool alleen in wo2 gebruikt??
en kan het ook kloppen dat deze gestempeld werden met een adelaar en daaronder een nummer, maar zonder Waa???
En weet iemand hoe lang deze in productie zijn geweest, en waar ik hier meer info over kan krijgen?
Ik heb er zelf ook 1 in bezit maar dan van ERMA – ERFRUT
Heb mijn eigelijk nog niet erg in verdiept maar zit er dan meer verschil in met die van german collector dan alleen de maker ervan?
Op die van mij staat
AC en dan daaronder 43.
is dan 43 het bouwjaar ofzo? weet iemand dit?
Het is. id.d wel een gewoon seinpistool, het andere pistool is te herkennen aan een grote Z op de zijkant, en dat heeft die van mij helaas niet.
Maar weet ook iemand of deze pistolen alleen in wo2 werden gefabriceerd??
waarom zit je er een foto van MIJN pistool neer !!!!!
maak effe lekker een foto van je eigen !
dit is namelijk het pistool wat bij de post zoek is geraakt !
controleer het serie nummer maar eens met deze foto en met die van jou !