Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
He sturmman
Ik zou het prettig vinden als je volgende keer ff vraagt of je dat op het andere forum mag zetten, Heb ik opeens wat buitenlanders aan m'n fiets hangen voor dat ding.
sturmman schreef:Hey Luc...ik denk dat als je die foto van die link die ik op WH forum had gepost copierd en hier weer post je hem wel even moet vermelden (de link). De man van wie dat fotoboek is heeft er ook flink voor moeten dokken en zou het denk wel leuk vinden als er niet overal zijn fotos opduiken zonder vermelding.
PS: Ik wil niet zeiken ofzo maar zou dat zelf ook wel prettig vinden!
Ik wil niet zeiken ofzo, maar je geeft commentaar op Luc dat hij foto's kopieerd en op dit forum plaats, maar je had best ook wel effe aan Jaykay mogen vragen of je dit onderwerp op een ander forum mocht plaatsen. Komt op hetzelfde neer. Zelf zou ik dit ook wel prettig vinden.
jbx schreef:nope, volgens mij heb jij nog nooit een geweer uit de 2e wo uit de grond gehaald.
moet je blij zijn dat er uberhaupt nog een stukje hout aanzit.