Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In je topic Ek1 heb ik op een gegeven moment drie postst samengevoegd (zoals je ongetwijfeld zal hebben gezien).
Mag ik vragen waarom je dan alhier toch weer binnen zes minuten twee keer achter elkaar een bericht plaatst met elk één foto ?
Volgens mij hadden die ook bij elkaar gekund.
Ik zou het zeer op prijs stellen als je hier vanaf nu rekening mee zou willen houden.
Ik wil ook graag op het forum rondsurfen en meedoen, dus dan ben ik liever wat minder tijd kwijt met het (onnodig) samenvoegen van berichten.
Bedankt voor je begrip.
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Ik geef hem een . De fabrikant is mij onbekend, maar de bevestiging van het scharnier en de haak zien er m.i. goed uit. Heb je ook een grotere foto van de voorkant?
Der Sammler wohnt nur ein Stockwerk hoher als der Wahnsinn...
Dit is inderdaad een goede IAB van een nog steeds ongekende maker, dit soort noemt men een pillow crimp. Kan je herkennen aan de hinge en de catch die in een soort kussentje zitten vastgesoldeerd.
Er zijn vermoedens dat deze geproduceerd zijn door Mayer ( L/18 ), EWE of RWS, maar niets is zeker...
De waarde is wat iemand er voor wil geven, de pillow crimp is ietsje zeldzamer dan bij voorbeeld een Aurich, maar aangezien de staat ervan zou ik zeggen 80 euro.