Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Van wat voor soort Flak munitie is deze kist? Ik heb deze kist al een tijdje in mijn collectie, maar ik vroeg me nu ineens af voor welke munitie deze nu eigenlijk is. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Ok cool! Wil toch ooit nog weer een Duitse Flak soldaat neerzetten, of van mij part alleen een buste daarvan en dan kan die kist er mooi bijstaan. Wederom bedankt Edgar!
hahaha grappenmaker! Ik heb het er met je al via de PB over gehad maar ik houd hem in eerste instantie toch nog maar bij mijn collectie daar hij mooi in een luchtoorlog verzameling past vind ik. Maar aangezien jij ook een hele interessante bril hebt voor mijn piloot kunnen we misschien nog ergens een keer wat spul ruilen. Wat mag zo'n kist tegenwoordig overigens opleveren, en nou niet extra laag gaan zeggen omdat je hem voor een zo laag mogelijke prijs wilt hebben.
SiNiStEr schreef:Wat mag zo'n kist tegenwoordig overigens opleveren, en nou niet extra laag gaan zeggen omdat je hem voor een zo laag mogelijke prijs wilt hebben.
LOL wat ken je me goed na een keer in het echt spreken hahaha, ik denk ook zo'n 20-30 euro inderdaad.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience