Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Oké tijd om weer wat nieuwe aanwinsten te posten, zitten ook wat oudere bij die ik volgens mij nog niet gepost had. (mocht ik ze wel al gepost hebben hoor ik het wel)
De Cased KVK2 komt me bekent voor, net zoals de 2 wound badges! Wat zijn het een beauty's! Die Cased EKII's zijn ook prachtige dingen!
Echter waar werd het lint van de (LDO) Cased EKII's bewaard? Gewoon er boven op gelegt of kwam het wel is voor dat er een elastiekje zat in een LDO case?
De Cased KVK2 komt me bekent voor, net zoals de 2 wound badges! Wat zijn het een beauty's! Die Cased EKII's zijn ook prachtige dingen!
Echter waar werd het lint van de (LDO) Cased EKII's bewaard? Gewoon er boven op gelegt of kwam het wel is voor dat er een elastiekje zat in een LDO case?
Het lint werd inderdaad in het etui gelegt, ik ben nog geen LDO etui tegen gekomen die een elastiekje hiervoor had, maar misschien bestaan ze wel.
glen666benton schreef:aan mod, ik typ altijd zo, waarom is dat dan een probleem
Dit is een probleem omdat ik het nut er niet van in zie.
Wees slim, en hou voortaan rekening met het feit dat wij moderators het niet op prijs stellen, als je je hele berichten (onnodig) vetgedrukt typt.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.