luftwaffe rugzak

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

luftwaffe rugzak

Bericht door glen666benton »

hello everybody,

Ik heb deze rugzak een paar dagen geleden kunnen kopen voor een zacht prijsje. Uitleg betreffende deze rugzak zou zijn dat het ene van de luftwaffe is, maar ik heb al zitten zoeken achter een stempel,...maar niets gevonden. Ik denk dat ik dan maar blij ben met het zacht prijsje want ik denk dat het maar een gewone rugzak zal zijn :oops: , weet iemand hierover iets meer over een rugzak van de luftwaffe, hoe die eruit zou moeten zien...

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... SA:BENL:31
german collector
Lid
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 aug 2005, 14:46
Locatie: gelderland

Bericht door german collector »

Ik heb hier een originele rugzak van de luftwaffe.
Hij lijkt er mijn inziens niet echt op, maar kijk maar ff wat je ervan vindt.
en wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag??
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Staat als het goed is op de leren achterkant, dat driehoekje.. en een zacht prijsje 22,00 exc. verzend is opzich nog best veel.. op de beurs liggen ze voor 20-30.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
german collector
Lid
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 aug 2005, 14:46
Locatie: gelderland

Bericht door german collector »

zie foto die ik geplaatst heb(35 euro)
Het lijkt me verstandiger om in het vervolg eerst een btj te orienteren wat de prijzen zijn. I.d.d wat relichunter al zegt 22 euro voor zo'n rugzak in die staat is nog vrij veel.
Je kunt in het vervolg beter eerst even een btj rondzoeken bij erkende militariadealers, de prijs zal misschien ietsje hoger liggen, maar de kans op een miskoop is dan wel kleiner.
En als je iets via ebay koopt, vraag dan om goede duidelijke foto's
Ik hoop dat je hier iets aan hebt :lol:
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

Bericht door glen666benton »

22 euro excl, ja ik zie dat er wat opstaat op het driehoekje maar kan er niet aan uit.

Van die prijzen weet ik niet veel, het ruikt alleszins wel oud :lol:
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

Bericht door glen666benton »

Ja ik weet het nu voor de volgende keer, ik wist wel niet dat die rugzakken op de beurzen nog niet zo'n hoge prijzen hebben, alvast bedankt voor de info 8)
Plaats reactie