kopen of niet kopen, wat denken jullie

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

ik weet niet wat ik moet denken van die 'beste' man. hij verwijst door naar mensen, maar zie zegt dat hij niet heeft gevraagd te zeggen wat ze zeggen als je kontact zoekt?


snappen jullie?
german collector
Lid
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 aug 2005, 14:46
Locatie: gelderland

Bericht door german collector »

Niels,
ik heb mijn mailbox nog even voor je nageplozen, en hij opereert ook nog onder de naam Jan Pietersen.
En deze "eerlijke man" die werkt in de verhuizingen, en daar komt ie van alles tegen.
Volle kisten met allemaal originele helmen, en daarbij in een panzer broek en allerlei gasmaskers.
Ja jongens, deze man is echt goudeerlijk hoor, en alles is 100% origineel.
Ik kan me best voorstellen dat als je in de verhuizingen werkt, dat je dan een keer iets leuks tegen kunt komen.
Maar dit slaat alles!
Volgens mij is dit trouwens ook dezelfde vent die op zijn manier een kist naar boven had gehaald met allemaal originele ringen(ss) (ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar daar staat mij wel iets van bij, misschien dat iemand zich dat hier nog kan herinneren?)
Kunnen we van deze vent geen Fallschirmjager maken???
(alleen dan zonder Fallschirm??) :lol:
Gebruikersavatar
pat(ton)
Lid
Lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 mar 2005, 15:56
Locatie: Heliemond

Lex Alex?

Bericht door pat(ton) »

John Rambo schreef:
killingspree schreef:wat ik zo raar vind aan dit zaakje

die gast gebruikt alleen al 3 namen, alex simon en bert jan verhaagen
vind ik erg mysterius. hij heeft zijn adres door gestuurd in arnhem en dat komt niet in het telefoonboek voor !!!!
En als je nou vraagt of je een keer langs mag komen om de spullen zelf te beoordelen? Of heb je dat al gedaan?
He Niels

als zijn adres een "beestje uit het bos is" dan ken ik hem wel ik heb daar die p14 gehaald die ik begin dit jaar aan je verkocht hebt . die verkoper heette ook lex, en heette alex. (was een advertentie op marktplaats (van een paar jaartjes terug)

Die verkocht meer militaria, ik heb er wel goede ervaring mee (mits het dezelfde persoon is) :|

groetjes Pat
Plaats reactie