het zou leuk zijn als je hier je k98 plaats
ook zou het tof zijn hier het fabrieks nummer jaartal en eventueel serie nummer te vermelden.
vermeld ook of deze nummer gelijk is of dat hij dingen mist ( of je nog dingen zoekt ) wellicht heeft iemand anders nog iets liggen
ook andere toebehoren zoals een ZF41, Wintertrekker, HUB23 ( geluidsdemper) en dergelijke zijn welkom. bajonetten lijkt me niet zo'n goed idee er bij te vermelden daar er daar nog 100000000 van zijn en iedereen er wel 1 heeft zowat

ik ga van start met een foto die ongetwijfeld bij jullie bekend is maar ik post hem om van start te gaan

BYF uit 1943. Scope montage is BNZ 43 gestempeld en de scope is een vroegoorlogse ( net voor oorlogse ) Sirius scope. deze firma heeft de oorlog niet overleefd ( na horen van andere door een paar juist gemikte bommen van de janks, zonde

hij is niet nummer gelijk daar het een Russian Captured is. wel is hij helemaal compleet met pompstok, muzzelcap en riem.
deze k98 beschikt ook nog over een ORGINELE k98 wintertrekker. zoals jullie kunnen zien met MOD 98 en S gestempeld
ook heeft deze een Sniper safety. deze safetyes werden ontwikkeld omdat de normale safety in de weg zat bij de scope en dus lastig. bij een laag liggende scope ging die er nog niet eens onderdoor

let get on with it !