Viking cufftitle
- Tex
- Lid
- Contacteer:
dat is jou redenering. Naar mijn idee kan je wel degelijk al vaak, niet altijd aan de prijs zien of het om een repro gaat, vooral op ebay. Ebay staat open voor de hele wereld en mocht deze cuff origineel zijn dan werd daar goed op geboden. Dit omdat het een zeldzaam item is. Hetzelfde met een ss uniform o.i.d., als deze op ebay staat en daar word 300, 400, 500 euro aangeboden dan weet je haast wel zeker dat er wat mis is.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
-
- Lid
dan moet jij goed kijken wat ik zeg Tex!
Ik zeg dat je daar een artikel daar niet op kan beoordelen!
Tuurlijk gaan er alarmbellen rinkelen als de prijs heel laag is, maar het gebeurt ook dat dingen ver onder de marktwaarde verkocht worden.
Maar als jij een btj kennis hebt dan beoordeel je de dingen op wat je weet en niet op de prijzen. Als iemand bijv. 650 euro vraagt voor een cufftitle hoeft dat nog niet te zeggen dat ie origineel is, en omgekeerd dus ook niet.
Ik zeg dat je daar een artikel daar niet op kan beoordelen!
Tuurlijk gaan er alarmbellen rinkelen als de prijs heel laag is, maar het gebeurt ook dat dingen ver onder de marktwaarde verkocht worden.
Maar als jij een btj kennis hebt dan beoordeel je de dingen op wat je weet en niet op de prijzen. Als iemand bijv. 650 euro vraagt voor een cufftitle hoeft dat nog niet te zeggen dat ie origineel is, en omgekeerd dus ook niet.
- Tex
- Lid
- Contacteer: