Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat is vooral laat-oorlogs ja, toen er niet zoveel materiaal meer voorhanden was.
Voor een helmpje moet je even kijken op http://www.the-bunker.com (Nederlandse site)l.
Ja, ik bedoel K98 tasjes. Die smocks op die originele foto lijken me allemaal een vroege type III in groen (geen camo patroon)? De helm moet er goed uitzien maar hoeft geen 100% kopie te zijn; prijs is belangrijker. Het is voor een vriend die een soort van FJ impressie wil opzetten ter ere van z'n oom, een met het RK onderscheiden FJ overste. Hij heeft al een redelijke smock, en ik heb een paar van die K98 tasjes (origineel) voor hem gekocht op de afgelopen verzamelaarsbeurs in Utrecht voor €25/stuk.
sturmman schreef:Neeeeee niet the-bunker! Dat is echt bagger spul! (mijn mening )
Sbas
Tsja anders moet je t uit het buitenland laten komen en dat kost t een en ander aan verzendkosten. Zo slecht is The Bunker niet hoor, binnenkort krijgen ze een groot aantal artikelen dr bij uit Hong Kong volgens mij.. Die staan ook op eBay. Mooi spul en vrij goedkoop!
Op de Amerikaanse Ebay zit ook een persoon die mooie repro FSJ helmen verkoopt. Hij verkoopt ze voor 90 EUR. incl. verscheping naar hier(komen helemaal uit Korea).
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus