Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb deze foto hier al een tijdje liggen, en zou graag de waarde ervan willen weten voordat ik hem weg doe.
Het is een mooie gedetaileerde LW foto, en op de achterkant staat iets over kreta 1943 (hij is uit een album gescheurd dus is niet meer zo goed leesbaar). hier een scan:
een heeft een Flak abzeichen zo te zien en een schutzen koord ofzoiets..
FJ op kreta is zeldzaam, men denkt dat alles waar kreta op staat meteen zeldzaam is. Je moet kijken naar de zaken die erop staan, niet de plaats. Dan zouden alle fotos van Rotterdam ook knaken waard zijn omdat er FJ's gevochten hebben. Ik heb laatst 8 van zulke piccas verkocht zonder FJs voor 9eur
Kijk die SANI en die Shutzenschnur enz maakt de foto leuk maar niet zeldzaam!
Sorry maar dat bedoelde ik niet, het is zo te zien tijdens oorlogs tijd op kreta aangezien ze gasmaskers uit de bus dragen en er zijn daar achter nog gasten met fietsen. Het is ook wat de ''gek evoor geeft'' maar 2,50 vind ik ZELF niet genoeg. Wat jij vind mag je ook zeggen maar ik ga hier verder geen discussie van maken. Dus weer ff On-topic.
ehm je vraagt wat die waard is, vervolgens zegt iemand wat hij er van vindt en dan is dat off topic? Persoonlijk vind ik die foto nooit geen 20 euro waard. Dan mag je dus echt een idioot vinden die dat er voor geeft. Je kan al foto's van goring kopen voor 25 a 30 euro! en denk toch dat die wat zeldzamer zijn. Prijs voor deze foto, zo rond de 5 euro denk ik en dan is dat nog goed betaald ook.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
ik denk dat als je op de juiste persoon valt op ebay of waar dan ook, dat die toch wel een mooie prijsje voor neertellen.
Helemaal mooi is het natuurlijk als je een paar freaken hebt, wat absoluut die foto willen hebben , als die gaan opbieden, kan je voor verrasingen komen te staan.
ik heb ook al tot 80, 90 euro geboden voor een foto van fort eben-emael
dus gelijk ze hier in België zeggen " wat de gek ervoor geeft"
Voor elk probleem is er een oplossing.
Aangezien er voor dit probleem geen oplossing is, is er ook geen probleem
ja maar waarschijnlijk was die foto herkenbaar. Naast het feit dat alleen op de achterkant vna de foto Kreta staat, ziet niemand dat die daar gemaakt is. Dus weg waarde.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Persoonlijk denk ik dat de foto voor een Kreta / Para verzamelaar wel een waarde heeft tussen de 10 en 15 euro.
Het is duidelijk dat de foto in Zuid Europa is gemaakt kijkend naar de vegetatie, plus hij is gemarkeerd als Kreta, waarde blijft dan wel ok.
Ik verzamel Italiaans en in dat geval zijn de foto's van bekende personen juist minder zeldzaam omdat deze erg vaak voor propaganda doeleinden op de foto zijn gezet. Mussolini, Ciano etc kom je vaak voor.
Actiefoto's een stuk minder.
Maar 80 / 90 euro voor een foto....pff..
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Waarde van deze foto is 1 à 2 EUR. Een "para-verzamelaar" of "Kreta-verzamelaar" zal hier niet op bieden omdat het simpelweg flakmannen zijn ipv para's