Weet iemand mischien de waarde van deze foto?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Dat zei ik ook al een paar keer, geen para's en geen uitermate bijzondere zaken...alleen leuke zaken! Maja

Sbas
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

maar ''kreta verzamelaars'' vallen dan dus niet af...
борьба за нашу родину вы трус!
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

maar 1tje heeft idergeval wel een flak AB dus wat Tim zei klopt, maar de foto zelf is wel mooi en erg scherp.. ze dragen ook leuke spullen voor op zo'n foto AB enz.
борьба за нашу родину вы трус!
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

maar ik vind die 2 euro wel erg weinig voor zo'n foto, je ziet alles erg duidelijk en volgens mij kom je die weinig tegen en dan ook nog eens kreta, maar als iedereen ZIJN waarde eraan verteld, word ik heel wat wijzer dan die eeuwige ''discussies''. :? Laat ik dus duidelijk zijn.
Als iedereen zich hier nou aan houd kun je later dus ''achter af'' nog even discuseren er over... :)

Bart
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

bartdb4 schreef:maar ik vind die 2 euro wel erg weinig voor zo'n foto, je ziet alles erg duidelijk en volgens mij kom je die weinig tegen en dan ook nog eens kreta, maar als iedereen ZIJN waarde eraan verteld, word ik heel wat wijzer dan die eeuwige ''discussies''. :? Laat ik dus duidelijk zijn.
Als iedereen zich hier nou aan houd kun je later dus ''achter af'' nog even discuseren er over... :)

Bart
Kijk hier maar eens:
http://sammeln.listings.ebay.de/1918-19 ... ngItemList
Heb je 6800 foto's om mee te vergelijken, en ik denk dat €2,- een schappelijk prijs is, zeker niet meer!
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

bart, ik heb een PB gestuurd zou wel zo netjes zijn als je antwoord zou willen geven. :wink: :)
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

Kijk hier maar eens:
http://sammeln.listings.ebay.de/1918-19 ... ngItemList
Heb je 6800 foto's om mee te vergelijken, en ik denk dat €2,- een schappelijk prijs is, zeker niet meer![/quote]

oja? staan er ook 6800 foto's met kreta :roll: maare geen enkele foto is zoals een andere dus zeg nou niet dat ELKE foto door de HOEVEELHEID 2,-word. :wink: :)

Gr, Bart
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Geloof ons nu maar...die foto doet echt GEEN 20,- euro.
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

uhm, zeg ik 20 euro?
борьба за нашу родину вы трус!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

bartdb4 schreef:uhm, zeg ik 20 euro?
Laat ik het dan zo formuleren: die foto brengt echt niet meer op dan €2,-.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

bartdb4 schreef:maar ik vind die 2 euro wel erg weinig voor zo'n foto, je ziet alles erg duidelijk en volgens mij kom je die weinig tegen en dan ook nog eens kreta, maar als iedereen ZIJN waarde eraan verteld, word ik heel wat wijzer dan die eeuwige ''discussies''. :? Laat ik dus duidelijk zijn.
Als iedereen zich hier nou aan houd kun je later dus ''achter af'' nog even discuseren er over... :)
Ik zou het ook - in het beste geval- maar iets hoger schatten, maximum 3 à 4EUR, misschien dat een combinatie van verschillende dingen nog een meerwaarde betekent voor bepaalde verzamelaars. Maar als hij in jouw ogen meer waard is let niets je om de foto ook aan te bieden aan een hogere prijs.
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

ik snap je probleem niet echt. Eerst vraag je wat de foto waard zou zijn. Krijg je posts van mensen die zeggen dat de prijs ongeveer ligt rond de 2,3 euro. Maar schijnbaar wil je dat niet horen en wil je alleen maar waardes rond de 10-20 euro horen. Nog 1 maal deze foto is niet uitermate bijzonder. Hij mag dan misschien in kreta genomen zijn maar dat is dan ook het enige wat voor iemand echt interessant kan zijn. En foto's met lw zie je zat.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

k vraag er nu uiteindelijk 7,- voor(wat mijn vraag prijs geworden is en ik ben er dan tevreden mee). iemand heeft dat ook geboden dus dit topic kan op slot en ik bergijp niet waarom, als iemand iets over waarde zegt er meteen een onderlinge discussie over gehouden moet worden... en ik bergrijp niemand die zegt dat ik er in mijn gedachten 20 euro dacht of 15,- ik had echt zelf geen iedee erover vandaar ook dit topic, maar voortaan zullen ook deze topics naar de ''discussieren'' fora moeten omdat er altijd gediscuseerd word met deze onderwerpen. :P

Bart
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

De enige die discussieert ben jij, jongeman, omdat je de enige bent die niet kan ervaren dat die foto écht maar een paar euro waard is. Of je hem écht voor 7 EUR verkocht hebt wil ik zelfs niet over discussieren, er zijn altijd mensen die meer betalen dan de waarde, ik in sommige gevallen ook wel.
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

haha laat me niet lachen. waar heb ik ooit gezegd dat ik jullie mening niet accepteer? volgens mij had ik alleen gezegd dat ik de foto zeker geen 2 euri waard vind en dat is ook te weinig.

Gr, Bart
Gesloten