Weet iemand mischien de waarde van deze foto?
-
- Lid
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- sobel
- Lid
bedankt voor de gegeven respect aan de mensen die moeite hebben gedaam om je foto te tacseren...bartdb4 schreef:haha laat me niet lachen. waar heb ik ooit gezegd dat ik jullie mening niet accepteer? volgens mij had ik alleen gezegd dat ik de foto zeker geen 2 euri waard vind en dat is ook te weinig.
Gr, Bart
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
maar moet je eens zien, ik had hier niet de bedoeling jullie te kwetsen maar ik zeg dat ik weet dat die foto geen 2 euro waard is en dat valt hier verkeerd. nou wat moet ik nu nog meer zeggen? sorry? exuses? nou ik weet wel dat ik voortaan weet hoe ik hier iets moet plaatsen.
борьба за нашу родину вы трус!
- Tex
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Jij vind het misschien geen 2 euro waard, maar je vraagt om de meningen van de forum bezoekers, zij geven hun mening en dat is dan niet goed...bartdb4 schreef:maar moet je eens zien, ik had hier niet de bedoeling jullie te kwetsen maar ik zeg dat ik weet dat die foto geen 2 euro waard is en dat valt hier verkeerd. nou wat moet ik nu nog meer zeggen? sorry? exuses? nou ik weet wel dat ik voortaan weet hoe ik hier iets moet plaatsen.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''