Ik zou hier niet op gaan bieden.
Wacht tot een andere mooiere

Greetz Nick
thnx nick, maar heb al geboden opzich :p hehe als iemand er overheen bied, zal ik niet meer gaan bieden (die bajo's die jij mij liet zien :O oef... zwaar goeie kwaliteit)!Nick schreef:Bajonet is in erg slechte staat.
Ik zou hier niet op gaan bieden.
Wacht tot een andere mooieredie zijn wel wat duurder, maar beter kwaliteit als kwantiteit
![]()
Greetz Nick
achja alles is duur dusjaNick schreef:Haha np![]()
K98 bajonetten zijn over het algemeen niet zeldzaam.
Op beurzen gooien ze je er mee dood.
Maar het leukste is om een nr. gelijke te vinden. Echter, hier betaal je bij een handelaar/kenner wel grof geld voor helaas....
thnx for the advise mateFELIX schreef:Ja, wacht maar op een mooiere. Die van mij, goede staat, kostte al zo'n 90 euro incl. frog! Ook de zwarte schede doet mij vreemd aan, vooral omdat hij (bijna) niet beschadigd/gekrast is... Hij heeft ERG veel putten in het mes zelf, dus dat zou ik niet kopen. Hij ziet er bovendien, smerig uit![]()
Ik weet dat het moeilijk is om te wachten met dingen tot je een mooiere hebt, klinkt ook erg afgezaagt, maar is in dit geval zeker aan te raden. Geen zorg, ze zijn absoluut niet zeldzaam, maar je vind zo makkelijk een echt mooie... dit zou zonde zijn!