Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wacht gewoon een aantal jaartjes
en hou je ondertss bezig met ander militaria?
Zo'n geweren zijn geen speelgoed, en als ze het afpakken ben je een hoop geld kwijt ...
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Zet gewoon je hele collectie in de kelder!
En dan je kamer gewoon boven
Desnoods zet je je computer ook in de kelder, zodat je dan toch nog bij je collectie bent, als je op de computer zit
Maja...blijft moeilijk, zo'n wapen in je huis...ik zit er ook over te denken om er eentje te kopen...ehhm...om me moeder er eentje te laten kopen van mijn geld
Jullie moeten er toch zo lang niet over l....en , koop gewoon één , leg hem een paar jaar uit de weg en voor dat u het weet bent u 18
Binnen een paar jaar zal een demil K98 een stuk boven de 500 euro gaan en nu zijn er nog te koop voor 250 euro