Sumpfmuster 44 Winter parka
- Peter M
- Lid
Sumpfmuster 44 Winter parka
Hoeveel moet ik opzij houden om een Sumpfmuster 44 winter parka aan te schaffen, gemiddelde staat?
-
- Lid
-
- Lid
En hier staan nog een paar parka's.
Kun je eens kijken wat ze er tegenwoordig voor vragen.
http://www.germanmilitaria.com/Galleries/Uniforms.html
Kun je eens kijken wat ze er tegenwoordig voor vragen.
http://www.germanmilitaria.com/Galleries/Uniforms.html
- Mooyman
- Lid
Antwerpx,
Prijzen verschillen,Helmut zit zoals je ziet weer in een wat hoger prijssegment(ook iets beter kwaliteit)dan Peter van germanmilitaria.com.
Zelf heb ik mijn Sumpftarn camopak van een bevriende medeverzamelaar gekocht.
Het gekke is dat tot voor een jaar of zes geleden deze pakken niet erg gewild waren en je een compleet pak voor zo'n 1200 gulden kon kopen.
Nu zijn ze erg in trek,maar zoals zo vaak bepaald vraag en aanbod de prijs,helaas zijn daardoor de prijzen zeg maar verdubbelt.
Mvg.
Prijzen verschillen,Helmut zit zoals je ziet weer in een wat hoger prijssegment(ook iets beter kwaliteit)dan Peter van germanmilitaria.com.
Zelf heb ik mijn Sumpftarn camopak van een bevriende medeverzamelaar gekocht.
Het gekke is dat tot voor een jaar of zes geleden deze pakken niet erg gewild waren en je een compleet pak voor zo'n 1200 gulden kon kopen.
Nu zijn ze erg in trek,maar zoals zo vaak bepaald vraag en aanbod de prijs,helaas zijn daardoor de prijzen zeg maar verdubbelt.
Mvg.
- Mooyman
- Lid
- Peter M
- Lid
hm, in euro valt het inderdaad een beetje meer mee. Kan germanmilitaria beschouwd worden als een site die zowat de gemiddelde prijzen vraagt? Ik koop namelijk nooit als ik er zelf niet bij sta (tenzij het van een vriend is), en ik wil weten hoe die jassen het op de beurzen doen. Komt dat zowat overeen?
- Mooyman
- Lid
Anwerpx,
Internet prijzen van de "grote" dealers liggen gemiddelt hoger dan die je betaald bij verzamelaars of beurzen.
Sumpf en splintertarn jassen zul je niet vaak op de Nederlandse beurzen vinden,daar zou je bvb voor naar Ciney moeten.
Maar zoals gezegt ben je op een beurs iets meer op je eigenkennis aangewezen.
Heb geduld met dit soort aankopen,er doet zich vanzelf een mogelijkheid voor een camojas te kopen voor een iets redelijker prijs .
Mvg.
Internet prijzen van de "grote" dealers liggen gemiddelt hoger dan die je betaald bij verzamelaars of beurzen.
Sumpf en splintertarn jassen zul je niet vaak op de Nederlandse beurzen vinden,daar zou je bvb voor naar Ciney moeten.
Maar zoals gezegt ben je op een beurs iets meer op je eigenkennis aangewezen.
Heb geduld met dit soort aankopen,er doet zich vanzelf een mogelijkheid voor een camojas te kopen voor een iets redelijker prijs .
Mvg.
-
- Lid
Peter,
Als ge al naar eens beurs wilt dan kunt ge daar het best voor gaan zien op de beurs van Thuin in Belgie als ge geen geduld hebt! Daar ligt het meest SumpfTarn en Spittertarn materiaal voor leuke prijzen. (nog)
Of gewoon wachten tot iemand in Uw verzamelkring zo'n vest te koop aanbiedt!
(Ik heb er zelf een in slechtere maar toch nog nette staat recent weggedaan voor 150 euro; daar was alleen in de oorlog een gewoon model kraag opgezet met dezelfde stof en aan de onderkant voorzien van blauwe Luftwaffe-stof.) Zo'n vest duikt nog wel eens op; ge moet maar effekes geduld hebben!
Mattie.
En bij een handelaar kopen, amai,.............. het lijkt wel of sommigen daar aandelen hebben..........
Als ge al naar eens beurs wilt dan kunt ge daar het best voor gaan zien op de beurs van Thuin in Belgie als ge geen geduld hebt! Daar ligt het meest SumpfTarn en Spittertarn materiaal voor leuke prijzen. (nog)
Of gewoon wachten tot iemand in Uw verzamelkring zo'n vest te koop aanbiedt!
(Ik heb er zelf een in slechtere maar toch nog nette staat recent weggedaan voor 150 euro; daar was alleen in de oorlog een gewoon model kraag opgezet met dezelfde stof en aan de onderkant voorzien van blauwe Luftwaffe-stof.) Zo'n vest duikt nog wel eens op; ge moet maar effekes geduld hebben!
Mattie.
En bij een handelaar kopen, amai,.............. het lijkt wel of sommigen daar aandelen hebben..........
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!