Nieuwe aankoop Fotos
- Leidenwo2
- Lid
Nieuwe aankoop Fotos
Er komen er nog meer, ik hou julie op de hoogte!
Hij koste btw ook aardig wat
leiden wo2 spullen gezocht
- soldat
- Lid
Re: Nieuwe aankoop Fotos
Zag ze staan op ebay, maar vondt het veel geld voor 1 fotootje, idd.Leidenwo2 schreef:
Mooi man, heb je trouwens al die foto's van valkenburg gekocht ?
Nick
- Leidenwo2
- Lid
Re: Nieuwe aankoop Fotos
Ga ik wel doen, in die 2 jaar dat ik op ebay zit heb ik nog nooit 1 van valkenburg(zh) gezien. En mijn opa woont in valkenburg woont vond ook dat ik er op moest bieden. Hij betaalt zelfs meesoldat schreef:Zag ze staan op ebay, maar vondt het veel geld voor 1 fotootje, idd.Leidenwo2 schreef:
Mooi man, heb je trouwens al die foto's van valkenburg gekocht ?
Nick
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Ja echt !!!!!!!!!!!!??????? Dat meen je niet, jij komt in 2/3 dagen ff 5 foto`s tegen, en ik 0Leidenwo2 schreef:En als ik jou vertel dat ik ook een foto ga kopen met duitsers op de katwijkse boulevardDean- schreef:Jij bent echt de grootste bofkont in de hele bollenstreek en Leiden !
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- Leidenwo2
- Lid
Dean- schreef:Ja echt !!!!!!!!!!!!??????? Dat meen je niet, jij komt in 2/3 dagen ff 5 foto`s tegen, en ik 0Leidenwo2 schreef:En als ik jou vertel dat ik ook een foto ga kopen met duitsers op de katwijkse boulevardDean- schreef:Jij bent echt de grootste bofkont in de hele bollenstreek en Leiden !
-
- Lid
- Contacteer:
- Leidenwo2
- Lid
Dean- schreef:Moet ik die toch maar eens in de gaten houdenLeidenwo2 schreef:nederlandse ebay is flutbertjan schreef:heb je die fotos op de nederlandse ebay gekocht ?
duitsland en frankrijk rulen
*gniffel gniffel*
hehe de fotos van katwijk die op ebay zouden komen, komen er niet meer op want ik heb ze al prive gekocht (6)