m42 dd
- Hauptman Raymond
- Lid
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Hauptman Raymond
- Lid
- Hauptman Raymond
- Lid
-
- Lid
dat bedoel ik, aan de mening van jou hecht ik niet zoveel waarde, nogmaals met alle respect.
Aan de voorkant zit idd veel schade maar de rest is zeer goed. Zo'n soort helm zonder beschadiging heb ik al voor meer dan 1000e zien gaan. Dus dan is dit nog wel te doen. Het draaid dan ook om de decals die zijn in goede staat en bepalen naar mijn mening een groot deel van de waarde van een helm. Maar dat is mijn mening.
Aan de voorkant zit idd veel schade maar de rest is zeer goed. Zo'n soort helm zonder beschadiging heb ik al voor meer dan 1000e zien gaan. Dus dan is dit nog wel te doen. Het draaid dan ook om de decals die zijn in goede staat en bepalen naar mijn mening een groot deel van de waarde van een helm. Maar dat is mijn mening.
- Tex
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
bob wederom met alle respect, je praat onzin. Waarom ik tegen tex "uitviel" heb ik al uitgelegd, en wat mij betreft is het verder ok. Tegen Raymond ben ik niet uitgevallen maar wel duidelijk mijn mening gezegd. niks mis mee vind ik. Inieder geval niet mijn bedoeling iemand voor de kop te stoten.
Tex, er zijn verschillende varianten van deze vogel, 4 geloof ik. Met verschillende details zoals oa de snavel.
Haplo, binnenkant is idd wat roestiger als de buitenkant. De helm is ong half jaar gelden "gevonden" ik weet dat de binnenkant aardig smerig is geweest en dat die eerst goed schoongemaakt is geworden, misschien dat het van de oude smerigheid is. Ik weet het ook niet. Hetzelfde geld voor de beschadiging aan de voorkant, geen idee hoe dat er komt.
Helm heeft te koop gestaan op wa forum, ik heb hem ookvan die verkoper gekocht.
Mocht iemand de helm op wa forum willen zetten is dat prima met mij. daar zit ook wel wat meer ervaring dan hier. laat het me alleen ff weten aub.
Tex, er zijn verschillende varianten van deze vogel, 4 geloof ik. Met verschillende details zoals oa de snavel.
Haplo, binnenkant is idd wat roestiger als de buitenkant. De helm is ong half jaar gelden "gevonden" ik weet dat de binnenkant aardig smerig is geweest en dat die eerst goed schoongemaakt is geworden, misschien dat het van de oude smerigheid is. Ik weet het ook niet. Hetzelfde geld voor de beschadiging aan de voorkant, geen idee hoe dat er komt.
Helm heeft te koop gestaan op wa forum, ik heb hem ookvan die verkoper gekocht.
Mocht iemand de helm op wa forum willen zetten is dat prima met mij. daar zit ook wel wat meer ervaring dan hier. laat het me alleen ff weten aub.
-
- Lid
Jaykay, je praat de hele tijd over respect, maar er zijn meerdere leden die hier geschreven hebben dat ze niet gediend zijn van jouw manier van omgaan met potentiele kopers. Zo verkoop je datg ding natuurlijk nooit. Neem nou maar van mij aan dat je de mogelijke kopers met respect moet behandelen en eigenlijk op je knieen moet gaan om dat ding kwijt te raken. Voor een bedrag van EUR 650,00 moet je heel wat overtuigender overkomen dan nu. Zie dit nou niet als kritiek, maar als een tip. Aan jou de beslissing om hierwat mee te doen, of niet.
779
779
-
- Lid
polizei decals werden ook (vrijwel) altijd geplakt, ik heb zelf nl.ook een zwarte polzei helm waarbij de decals ook zijn, maar je kan wel duidelijk zien of de decals in oorlogstijd zijn geplakt of daarna.(ouderdomssporen)
ik vind het andere decal heel vreemd want die hoort er nl. niet op die manier uit te zien naar mijn mening.
en jaykay je kan wel niet zoveel waarde hechten aan raymond zijn oordeel (wat ik ten dele wel begrijp gezien zijn eerdere posts) maar hij heeft wel gelijk dat de prijs gewoon asociaal hoog is. de decals op mijn helm zien er ook goed uit, dus als jij me 650 euro wil betalen wordt jij de nieuwe eigenaar
ik heb er niet zo'n goed gevoel over.
Maar misschien is het wat om hem te posten op wehrmachtawards.com
daar zijn veel mensen die hier wel wat meer over kunnen vertellen.
ik vind het andere decal heel vreemd want die hoort er nl. niet op die manier uit te zien naar mijn mening.
en jaykay je kan wel niet zoveel waarde hechten aan raymond zijn oordeel (wat ik ten dele wel begrijp gezien zijn eerdere posts) maar hij heeft wel gelijk dat de prijs gewoon asociaal hoog is. de decals op mijn helm zien er ook goed uit, dus als jij me 650 euro wil betalen wordt jij de nieuwe eigenaar

Maar misschien is het wat om hem te posten op wehrmachtawards.com
daar zijn veel mensen die hier wel wat meer over kunnen vertellen.
Heb even een beetje info opgevraagd.
Op zich geen rare helm.
Het enige wat mij stoort is het witte randje onder de decal met het hakenkruis.
Ik denk dat de moderne techniek de rode kleur anders laat uitvallen dan de werkelijkheid is.
Bij het polizei embleem zit inderdaad een randje eromheen,nou is het zo dat de decals vaak afgelakt werden.
Wat je dus krijgt is een bruin? verkleurd randje.
Mvg/Best regards, Sipke