Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb geen idee of deze helm nou echt of nep is. Wat mij betreft stinkt ie een beetje. máár! ik ben geen expert. alhier wat links van een site met handige info. trek uw eigen conclusie:
dus omdat 1 iemand nu weer wat anders zegt is het ineens weer prima. Kijk misschien is die prima, misschien ook niet, wie zal het zeggen? Ik niet. Maar beetje slap om dan met een link te komen waar Nick positief reageert.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Tex schreef:dus omdat 1 iemand nu weer wat anders zegt is het ineens weer prima. Kijk misschien is die prima, misschien ook niet, wie zal het zeggen? Ik niet. Maar beetje slap om dan met een link te komen waar Nick positief reageert.
Luister Tex, deze helm is altijd al goed geweest. Alleen door (met alle respect) onbenullen die er geen verstand van hebben, zoals jij, heeft deze helm een slechte naam opgelopen. Daar stoor ik mij enorm aan.
Dit is alles wat ik erover wil zeggen.
Oh dus eigenlijk omdat iemand heeft gezegd deze helm is goed mag niemand er wat tegen hebben. Aha dus zo werkt het in het bekrompen geestje van Shaft, zeer interessant moet ik zeggen. Dus nu ben ik een onbenul hmmm. Tja alleen jammer dat het mij vrij weinig interesseert waar jij je aan stoort. Dit is en blijft een forum. Dus shaft misschien moet je een andere plek zoeken waar je net kan doen alsof je verstand van zaken hebt zonder iets te zeggen.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!