Duitse Stafkaarten

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Duitse Stafkaarten

Bericht door Peter M »

Weet iemand hoeveel je tegenwoordig voor een ordinaire Duitse militaire stafkaart van een onbekend gebied betaalt?
Ik kan namelijk een Belgische Militaire stafkaart van Antwerpen kopen voor 50EUR, dit is het mij wel waard aangezien de streekgeschiedenis en die niet- veelvoorkomendheid van Belgische militaire stafkaarten. Ik wou alleen eens weten of ik teveel zou betalen.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Persoonlijk vind ik het nogal aan de dure kant (voor een ordinaire stafkaart van een gewoon gebied).
Maar ieder beslist zelf hoeveel wat waard is natuurlijk. :)

Adrian.


ps: Peter de link gekregen via pm?
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ok, bedankt.

Ps: ik heb de link gekregen, maar ik vind het nogal aan de linke kant, ik wacht in ieder geval met bieden tot het laatste moment :)
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

antwerpx schreef:Ok, bedankt.

Ps: ik heb de link gekregen, maar ik vind het nogal aan de linke kant, ik wacht in ieder geval met bieden tot het laatste moment :)
Ok ik kan je geen ongelijk geven.
Feedback is niet perfekt. :cry:

Adrian. :)
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ow, nog even vermelden dat de prijs 50EUR incl verzendingskosten is, de ware prijs is ongeveer 45. Laat ons zeggen dat de kaart in goede conditie is, wat zou jij ervoor over hebben? Ik heb nog geen foto's, maar de kaart zal mij eerst worden toegestuurd alvorens ik bevestig haar te kopen.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Ik persoonlijk zou voor een Belgische Militaire stafkaart van Antwerpen pre-1945 in goede conditie niet meer dan 20/25 euro betalen verzending inbegr.

Maar dat is wat het voor mij waard is,zeker geen eurocent meer.


Adrian.
Plaats reactie