Post hier je duitse helmen
-
- Lid
- pvt_Ed
- Lid
Ik vond het best wel grappigC. Works schreef:Erg lollig "german collector"...

Jaa een SS helm, als ik geld ervoor heb en het kan missen ga ik me er eentje kopen

"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
-
- Lid
-
- Lid
Inmiddels is het 20 jaar geleden maar toen ik in het museum van Bastogne was lag daar een enorme berg duitse helmen; van alles door elkaar. Deze werden toen verkocht: uitzoeken 100 gulden per stuk.
Maar 20 jaar terug was 100 gulden nog een heel bedrag-zeker voor een jonge jongen.
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik een lening genomen en de hele zooi opgekocht
Volgens mij hangen er heden ten dage nog wel foto's in het museum van die berg helmen met het bord er nog bij....
Maar 20 jaar terug was 100 gulden nog een heel bedrag-zeker voor een jonge jongen.
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik een lening genomen en de hele zooi opgekocht

Volgens mij hangen er heden ten dage nog wel foto's in het museum van die berg helmen met het bord er nog bij....
- Richard1976
- Lid
- Contacteer:
- glen666benton
- Lid
Binnen een maand of 2 ga ik er naar toe, even checkenraytheman schreef:Inmiddels is het 20 jaar geleden maar toen ik in het museum van Bastogne was lag daar een enorme berg duitse helmen; van alles door elkaar. Deze werden toen verkocht: uitzoeken 100 gulden per stuk.

- Joachim Peiper
- Lid
enkele jaren geleden toe ik nog noob was, kwam ik een bijzondere SS helm tegen die werd aangeboden door een rus voor 1100 EUR. Dat vond ik toen mega mega veel geld ee heb ervan afgezien Ik heb er tot op de dag van vandaag nog mega mega mega veel spijt van dat ik deze niet heb gekocht.
De ss decal waren opnieuw aangebracht ivm winter camo.
Ik heb hem toen laten zien aan brian bell van german-helmets.com die hem zo bijzonder vond dat hij hem later op zijn site heeft geplaatst....
Je zal het niet geloven maar de rus garandeerde mij dat de vlekken die eruit zagen als roest gewoon modder en vuil was...Hij had hem nl. zo gevonden en niet schoon gemaakt...
hier is de link, want ik kan de foto niet opslaan.
http://www.german-helmets.com/RARE%20AN ... 20Main.htm
De ss decal waren opnieuw aangebracht ivm winter camo.
Ik heb hem toen laten zien aan brian bell van german-helmets.com die hem zo bijzonder vond dat hij hem later op zijn site heeft geplaatst....
Je zal het niet geloven maar de rus garandeerde mij dat de vlekken die eruit zagen als roest gewoon modder en vuil was...Hij had hem nl. zo gevonden en niet schoon gemaakt...
hier is de link, want ik kan de foto niet opslaan.
http://www.german-helmets.com/RARE%20AN ... 20Main.htm
-
- Lid