Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zelf liep ik ooit op Rotterdam Blaak toen daar nog iedere zaterdag vlooienmarkt was onder het station. Er stond een kraam met allerlei stoffen en textiel. Als standlaken zag ik helemaal onderop wat roods/wit/zwarts..
Gevraagd wat de beste man ervoor wilde hebben..
Ehh..tja het ligt wat gevoelig want er staat een loeier van een hakenkruis op.
Geef maar 25 guldens.
Bleek een kriegsmarinevlag te zijn van ruim tweeenhalve meter!
Dat was voor mij een mazzeldag
de enigste aankoop waar ik vorige jaar geluk mee had, is niet wo2 maar toch, ik kocht op een rommel markt een spaarpot, in een auto vorm voor een vriend van me die, een week later jarig was en dat soort dingen spaart, ik had er 10 euro voor betaald, en thuis gekomen dacht ik ik zal hem eens schoon maken, dus ik maak hem open en wat ligt er in 5o euro, of te wel 40 euro winst
Ze zijn wel "aardig" gebruikt.
Van voren en van achteren is het suede (schrijf je dat zo?) al verandert in gewoon leer en de zolen zijn bijna helemaal "op".
'K zal wel even een fotootje gaan maken!
C. Works schreef:Ze zijn wel "aardig" gebruikt.
Van voren en van achteren is het suede (schrijf je dat zo?) al verandert in gewoon leer en de zolen zijn bijna helemaal "op".
'K zal wel even een fotootje gaan maken!
Het is toch gratis en gegeven paard nooit in de bek kijken he!
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
Ik heb ooit een een m42 helm gekocht voor 20 E. Onder een dikke laag verf zat een single decal ss m42. De staat is niet al te best, en ik ben nog steeds bezig om de restanten van de verf te verwijderen, maar ik vond het wel mazzel hebben.
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Mijn single decal LW helm voor 250 euro(leuk prijsje) maar de grootste mazzel is tog wel het lotje dat ik voor 125 euro heb gekocht. er zat in: 1 ak 47 bayo, 1 zwitsere bayo en nu komt het leuke: een nummergelijke mooi geblauwde k98 bayo en als klap op de vuurpijl!!!: een nummergelijke superstaat stormdolk met gehang en ik nog twijfelen of ik het wel zou kopen want ik wist er toen nog niet veel vanaaf Toch maar goed dat ik wel heb gedaan want op de stormdolk is al 500 euro geboden
Retreat?!? We're just advancing in another direction..