Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik kan het trouwens helemaal niet zien, water of geen H2O
And I'll bet that all the Jerries wish that Hitler had never been born
For he was the cause of their feeling the might of the "tough nuts" of the "Golden Acorn"
- S/SGT James L. McClendon 335th FA Bn 87th INF. DIV.
Zo`n helm is mijn droom! Maar dan helemaal orgineel! Dit is een hele vieze replica! BAH!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Maar hoe zien jullie in hemelsnaam aan deze helm dat hij nep is?
Het is toch bekend dat er voor een M42 Camo helm niet echt "regels" zijn
Volgens mij spreken wij hier meer van een "te mooi om waar te zijn kestie".
Volgens mij heeft hij maar één druppeltje op de stempel gedaan, maar er valt eigenlijk nog niets te zien.
Maar waarom is deze helm een "vieze replica" aldus pvt_ed???
Sorry voor de late reactie C. Allereerst ben ik het eens met Edgar. Deze helmen zijn zo erg zeldzaam en gaan meestal de deur uit voor 6/7000 euro. Bovendien lijkt het me een soort post-war helm. Dit kan je ook zien aan de Camo. En ook nog. Je doet GEEN water in een orginele M42 kippengaas helm! Als je zo`n helm hebt dan weet je ook de waarde!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
6000-7000 voor een camo helm is denk ik iets te veel.
Je ziet ze toch voor rond de 1500. Maar als er weer plaatjes onder zitten ("ghost decal(s)") is die weer meer waard.