Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
en wat is dan een typische sniperkijker??(luc)
en ik dacht dat de ZF41 ook vaak gebruikt werd als sniperkijker.
Waarom is ie anders zo verschrikkelijk duur
german collector schreef:en wat is dan een typische sniperkijker??(luc)
en ik dacht dat de ZF41 ook vaak gebruikt werd als sniperkijker.
Waarom is ie anders zo verschrikkelijk duur
Verschrikkelijk duur ze zijn spotgoedkoop vergeleken met deze
Dit zijn typische snipers , zf41 werd gebruikt als hulpmiddel voor betere schutters , 6% van de K98's werden gemaakt met de rail voor de zf41 op te monteren
Een zf41 heeft maar een vergroting van 1,5 , iemand dat goed kan schieten met een K98 heeft zelf een ZF41 niet nodig
De laatste jaren is de prijs enorm naar omhoog gegaan , komt allemaal door die repro montages die ze te koop aanbieden (natuurlijk waffenamt gestempeld en 100% origineel )
en wat zijn de types dan van de kijkers die in wo2 het meest gebruikt werden door de duitsers?
en misschien weet je enkele verschillende kijkers die ze gebruikten??
Ik heb even wat research gedaan
En de ZF4 schijnt een veel gebruikte scope te zijn.
Zijn er verder nog scopes bekend die veel door de duitsers gebruikt werden?
dat is een leuke site Luc, maar wat ik hieruit op kan maken is dat de zf41 wel als sniperscope werd gebruikt?
en weet je toevallig ook welke echte! kijkers er dan veel door de duitsers gebruikt werden?
Ik lees op de site dat Ajack er 1 is, zijn er ook meer?
En er wordt vaak gezegd dat de zf41 geen echte sniperscope is, maar welke is dat dan wel?
en wat is de prijs van zo'n scope?
Een beetje googlen doet wonderen , als u echt geintereseerd bent in duitse zf bent u best dat u de sniperversie koopt van BOTW
Daar staan ze allemaal in en het zijn er heel wat
Alleen voor een scope (origineel ) mag u rekenen op 1500-2000 euro , een scope origineel gemonteerd van in de tijd op een K98 , tussen de 5000-10.000 euro , nu begrijpt u waarom ik die zf41's spotgoedkoop vind
Een zf41 , 400-600 euro , een originele K98 ZF41 uitvoering 1000-1500 euro
als ik kijk naar de prijzen hou ik het toch lekker bij een ZF41.
die is mijn ogen ook supervet!
En Luc weet jij ook of zo'n ZF41 een btj makkelijk op een k98 te bevestigen is??
En wat heb je precies nodig om zo'n ding op een k98 te bevestigen.
Heb je wellicht een duidelijke foto van een ZF41 incl al het bevestigingsmateriaal??
Alvast mijn dank
german collector schreef:als ik kijk naar de prijzen hou ik het toch lekker bij een ZF41.
die is mijn ogen ook supervet!
En Luc weet jij ook of zo'n ZF41 een btj makkelijk op een k98 te bevestigen is??
En wat heb je precies nodig om zo'n ding op een k98 te bevestigen.
Heb je wellicht een duidelijke foto van een ZF41 incl al het bevestigingsmateriaal??
Alvast mijn dank
Hm , als ik u dus goed begrijp wilt u dus zo een fake ding op een K98 monteren (is als een ss helm met fake decals in mijn ogen )
Hier ziet u een foto van mijn (originele vroege ) zf let op het houtwerk
Er bestaan van die regels die u er kan oplassen - solderen - opvijzen maar het blijft een fake ding en u maakt een originele k98 naar de kl...
Of zo iets kopen , als u een beetje handig bent zit dit erop in een kwartiertje http://cgi.ebay.com/Zf-41-German-WW2-Sn ... dZViewItem
In mijn ogen een beetje geduld hebben en een beetje meer pleurotjes uitgeven en koop u een originele K98 -zf41
Bijna iedereen heeft ene maar spijtig zijn ze 9 op 10 fake
hoezo een fake ding??
Ik kan een originele ZF41 kopen die wil ik dus op een originele k98 zetten
Dat zie ik dus niet als een k98 verkloten .
Of weet jij een complete k98 met gemonteerde originele ZF41 te koop??