MP38/40 Magazijntassen...

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
SiNiStEr
Lid

MP38/40 Magazijntassen...

Bericht door SiNiStEr »

Ik heb niet zo lang geleden een bij mekaar horend setje orginele MP38/40 Magazijntassen gekocht omdat ik het voor een volgens mij wel heel aardige prijs van iemand over kon nemen, maar eigenlijk heb ik hier in mijn eigen collectie helemaal niet zoveel aan. Ik zit er dus over te denken deze binnenkort te koop aan te bieden, maar ik heb er geen enkel idee van hoeveel ik hiervoor zou moeten vragen.
Ik heb al op een aantal site's van militaria handelaren gekeken naar wat zij ervoor vragen, maar enkel hier kan ik ze te koop aangeboden vinden onder "Das Deutsche Heer" en dan "MP38/40/41/44 & K98 Related".

Echter is deze site altijd veel duurder dan de particuliere verkoper. Nu is mijn vraag aan jullie dus wat de normale prijs tegenwoordig is voor een orgineel setje bij mekaar horende MP38/40 Magazijntassen.

Hieronder zie je een stel foto's van mijn setje:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Alvast bedankt! :D
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Jammer genoeg worden MP 38-40 tassen ééxtreem veel nagemaakt. Ik heb te weinig kennis om te oordelen, maar ik hoop dat dit goede zijn.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Je hoeft je geen zorgen te maken want ik heb garantie op orginaliteit en als ze toch niet orgineel blijken te zijn krijg ik m'n geld gewoon terug. :)
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Een pb mag ook, maar ben dan wel benieuwd wat je er dan voor betaald heb, aangezien ik ze zelf ooit ook nog eens wil aanschaffen.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Had je vanmiddag hierover al gePB't. :)

Maar kan niemand mij hier verder mee helpen??? :?
braaf manneke
Lid

mp38/40 pouch

Bericht door braaf manneke »

ik denk dat da een originele is
zijn er geen stempels te zien :?:
Duits wo2 militaria gezocht
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Helaas moet ik bekennen dat je het fout hebt braaf manneke, de tassen blijken namelijk zeer goede replica's te zijn. Met hulp van het Wehrmachtawards-forum en een paar bevriende collega verzamelaars met veel meer expertise op het gebied van Duitse uitrustingsstukken dan ik, ben ik hier achter gekomen.

Gelukkig heb ik dus die money-return waar ik dus inmiddels gebruik van heb gemaakt... :roll:
Julian
Lid

Bericht door Julian »

Dat zijn dan zeer goede replica's ja :shock:
Ze worden (helaas) steeds beter... :(

Maargoed, erg jammer dat ze replica zijn, maar gelukkig dat je je geld terug hebt gekregen... :)
Haplo
Lid

Bericht door Haplo »

Moet jij eens kijken, Ze worden er steeds beter in.
Waarschijnlijk zijn deze een mooi poosje voor re enacment gebruikt.
Mvg/Best regards, Sipke
the_king88
Lid
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Pfff erg goede replica`s dan ik had het niet verwacht zo gedragen zien ze eruit, :oops: :oops:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

the_king88 schreef:Pfff erg goede replica`s dan ik had het niet verwacht zo gedragen zien ze eruit, :oops: :oops:
Ooit van kunstmatig verouderen gehoord? ;)
the_king88
Lid
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Edgar schreef:
the_king88 schreef:Pfff erg goede replica`s dan ik had het niet verwacht zo gedragen zien ze eruit, :oops: :oops:
Ooit van kunstmatig verouderen gehoord? ;)
Jahwel maar toch deze zien er op de foto's wel mooi oud uit voor replica's,
Vind je niet dan ? :roll:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Met een bepaald chemisch goedje of wat rondbanjeren door de modder en dan weer beetje schoonmaken ziet het tasje er snel vies/oud uit hoor. Als je goed kijkt zie je dat het stiksel ook nog erg nieuw is.
Skylighter
Lid

Bericht door Skylighter »

Iedereen heeft het altijd over een "bepaald chemisch goedje" zou iemand me uit kunnen leggen wat ik hier onder kan verstaan? :roll:
pionier
Lid

Bericht door pionier »

Als je dit voor reenact gebruikt krijg je dit nie na een paar jaren. Denk eerder chemisch... Maar maakt ook niet uit, ze zijn kopie dus helaas.
Plaats reactie