Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb op zolder nog een Duitse helm, die heeft mijn vader ooit gevonden, en later overheen gelakt om het verdere roesten tegen te gaan.
Hij is nog hard, maar heb geen idee hoe ik de decal zichtbaar kan maken, iemand ideeen?
Ik wil namelijk graag weten van welk onderdeel etc. deze helm afkomsting is
Het is natuurlijk niet gezegt dat er een decal onder zit,
Misschien met verfafbijtmiddel maar ik weet niet of een decal dit overleeft
Ik heb een schede van k98 bajonet en de bajonet zelf schoongemaakt met verfafbijtmiddel werkte perfect
Misschien is een foto posten van de helm ook een optie.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
Post eens een foto van de helm, dan kunnen we het beter "orienteren"
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Dat is iets wat ik niet wist, ik heb eens goed gekeken naar de helm, en volgensmij zit er wel iets daar... er zit een vage omtrek en wat witte vlekken...
Witte vlekken? Zijn dit grote stukken of alleen miniscule spettertjes? Want het zou dan misschien een SS helm KUNNEN zijn. Maar we zullen zien op de foto's
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Jup . Of misschien weet hij niet hoe hij ze moet plaatsen?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''