Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
n2 schreef:Ok duidelijk, aan de achterkant van de helm zit ook een klein beugeltje trouwens.
Waarschijnlijk is de helm dan in de stijd tegen de russen gebruikt denk ik zo
Als iemand een schatting van de waarde kan geven hoor ik het graag
Met dat beugeltje kan je de helm aan een rugzak bevestigen.
De helm is niet tegen de Russen gebruikt maar door de brandweer op vliegvelden en zo.
Julian schreef:Waarvoor dient dat ding op de helm eigenlijk...?
Gewoon voor de sier of heeft het ook nog een functie ?
Het is in de vorm van een mikkruis....dat wil zeggen..wanneer er bommen gingen vallen dan moest zo'n man de vliegtuigen wegleiden van het vliegveld....was wel riskant maar daar kreeg je ook naar betaald................................
Nee jullie snappen zowieso weinig...dat heet humor..en nog eens wat..kwam laatst (zal geen namen noemen) iemand tegen van dit forum...dat jochie had hier een knap grote mond..en toen ik hem daarmee confronteerde wist meneer ineens van niks en scheet bijna zijn broek vol.
jacob schreef:Nee jullie snappen zowieso weinig...
?..
jacob schreef:dat heet humor..
ik geloof best dat dat humor is, daar ging ik al vanuit, het is alleen iets wat onduidelijke humor..
jacob schreef:en nog eens wat..kwam laatst (zal geen namen noemen) iemand tegen van dit forum...dat jochie had hier een knap grote mond..en toen ik hem daarmee confronteerde wist meneer ineens van niks en scheet bijna zijn broek vol.
De groeten
dat zegt meer over dat jochie dan over ons lijkt mij...
De groeten
Sobel
Laatst gewijzigd door sobel op 30 apr 2006, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Tja compenseert een beetje, had namelijk ook een engelse munitiekist gekocht, omdat hij te zwaar was om de hele markt bij te dragen mocht ik hem laten staan.Kom ik terug, was de complete kraam verdwenen incl. kist Dat was de laatste keer dat ik vooraf betaalde