Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als het inderdaad een re-issue is en hij is helemaal okido, dan heb je er een schijtkoopje aan.
Heb je 'm al op WAF laten besnuffelen?
Ik blijf het verbazend vinden dat de keizerlijke driekleur er opgezet is na het verven, omdat de Afrika veldtocht opgang kwam nadat het verbod op het abzeichen al van kracht was.
Maar: dat is het leuke, er zijn zoveel uitzonderingen die de regel bevestigen.
Gefeliciteerd er mee, en heel veel plezier er mee toegewenst!!!
Maar wat voor de duivel: waarom lijkt 'ie op de eerste foto's dan zandkleurig???
Want met de zandkleur zijn mijn laatste bedenkingen ook verdwenen!
Ben ik dan kleurenblind aan het worden?
Nick zei al dat het gewone vroege verf was, toen dacht ik: hoe komt 'ie daar nu bij?
Fritz schreef:Wel het kleur was volledig verkeerd weergegeven door de slechte belichting (kunstlicht)
Dat blijkt!
Ben ik effe op het verkeerde been gezet...
Ik blijf er bij: re-issue Afrika M-35 DD, daar had ik heel veel twijfels bij gehad, dat was echt bijna te mooi om waar te zijn geweest.
Huh, 1079 EURO voor een Duitse Wehrmacht helm????
Iedere gewone WH soldaat had er een, en hoeveel waren er dan ookal weer ?
Ik blijf toch maar bij US geloof ik
Loek D. schreef:Huh, 1079 EURO voor een Duitse Wehrmacht helm????
Iedere gewone WH soldaat had er een, en hoeveel waren er dan ookal weer ?
Ik blijf toch maar bij US geloof ik
Is een Heer helm. Ja, maar misschien heb je het topic niet helemaal begrepen over de waarde en zeldzaamheid van een item, naar US is nou eenmaal minder vraag. Naar Duits dus extreem veel, daardoor hoge prijzen, en helemaal helmen in deze staat. Sjah, het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Laatst gewijzigd door Edgar op 03 aug 2006, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience