Eventueel een doek drenken in azijn en dan het voorwerp er in oprollen

flak2cm schreef:Ik zag dat verhaal over dat bodemvondsten voor beginnende jonge verzamelaars zou zijn, wat een klinklare onzin! Ik hou me bijna alleen met bodemvondsten bezig, is gewoon geschiedenis uit je eigen omgeving, onbetaalbaar! Ik heb nog nooit 1 euro uitgegeven aan iets en toch best een stel leuke dingen, geeft voor mij een stuk meer voldoening dan 1000en euro's te spenderen aan 'originele' stukken!
Tip voor conserveren: Gekookte lijnolie voor de nabehandeling
Je hoeft er toch ook niet veel voor terug te krijgen? Ik verzamel niet omdat ik mijn spullen over 10 jaar voor veel meer kan verkopen. En waarom zijn hij niet veel voor z'n bodemvondsten kunnen vangen?willysproject schreef: Je hebt misschien nog nooit 1 euro uitgegeven aan iets, wel eens je van je zaken van af wil, zal je er ook nooit veel meer voor krijgen...
Dus velen onder ons zijn wel degelijk met het aspect 'waarde' bezig... Om helemaal off-topic te gaan: het antwoord op bovenstaande gequote vraag is eveneens 5 euro. Anders zou het niet voor 5 euro worden verkocht....... Ik heb vandaag dit op een beurs gekocht voor 5 euro. Kan iemand mij vertellen wat dit waard is?
Darryl schreef: Je hoeft er toch ook niet veel voor terug te krijgen? Ik verzamel niet omdat ik mijn spullen over 10 jaar voor veel meer kan verkopen. En waarom zijn hij niet veel voor z'n bodemvondsten kunnen vangen?
Darryl schreef:Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.![]()
Waarom zou hij niet veel voor zijn bodemvondsten kunnen krijgen? En waarom zijn bodemvondsten voor beginnende verzamelaars?
Ahhh kijk. Ik meende dat we het hadden over de mensen die bodemvondsten zoeken....Dan geef ik je 100% gelijk.willysproject schreef:Hallo,
Da's inderdaad een andere zienswijze en een verschil met hetgeen ik bedoel. Ik heb het in mijn posts over mensen die bodemvondsten kopen en niet zelf zoeken.
MvG,
Gerd V