LW leutnant jasje
- Alex
- Beste Signature 2007
LW leutnant jasje
Hallo,
Ik sta op het punt dit jasje te kopen, maar ik wil het eerst even laten checke door mensen van het forum. Dus wat is jullie mening over dit jasje.
Alex
Ik sta op het punt dit jasje te kopen, maar ik wil het eerst even laten checke door mensen van het forum. Dus wat is jullie mening over dit jasje.
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Mooi jasje, maar je weet waarschijnlijk toch dat ze niet in het veld gedragen zijn? Dat je het even weet. Maar erg mooi jasje, of het origineel is geen idee, heb ik niet genoeg verstand voor. Maar wat ik kan zien met mijn beperkte kennis over LW uniformen denk ik dat ie wel goed is.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- willysproject
- Lid
Hello,
Het is in dit geval zeer moeilijk op foto's te zien of alle kentekens origineel gemonteerd zijn. De stikking van de borstadelaar verdient wat meer aandacht, maar zeggen dat het zeker na de oorlog gemonteerd is durf ik niet ... Als de prijs meevalt is het een zeer mooie display, zelfs als enkele kentekens na de oorlog vervolledigd zijn..
Is de kepie ook te koop? Kun je er aub ook eens wat meer foto's van tonen? (voering, onderkant klep, zweetband, sweatshield,...)
MvG,
Gerd V
Het is in dit geval zeer moeilijk op foto's te zien of alle kentekens origineel gemonteerd zijn. De stikking van de borstadelaar verdient wat meer aandacht, maar zeggen dat het zeker na de oorlog gemonteerd is durf ik niet ... Als de prijs meevalt is het een zeer mooie display, zelfs als enkele kentekens na de oorlog vervolledigd zijn..
Is de kepie ook te koop? Kun je er aub ook eens wat meer foto's van tonen? (voering, onderkant klep, zweetband, sweatshield,...)
MvG,
Gerd V
- willysproject
- Lid
- Alex
- Beste Signature 2007
- Alex
- Beste Signature 2007
- Alex
- Beste Signature 2007
-
- Lid