LW leutnant jasje

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
willysproject
Lid

Bericht door willysproject »

Hallo

Als je het koopt doe je er best aan jas en kepie te kopen. De kepie is van een zeer gekende maker en de prijs van de kepie valt goed mee. Het geheel (jas + kepie) is ook interessanter dan enkel de jas.
Edit: Tenzij natuurlijk zou blijken dat er veel herstellingen aan de kepie gebeurd zijn... En dat is op die foto's niet te zien... Ik zou ook een foto moeten zien waarbij de zweetband 'opgelicht' is... Er zijn herstelling gebeurd vermoed ik, want ik zie enkele zwarte draadjes op een bepaalde foto... De herstellingen zelf krijgen we niet te zien... Dus toch nog oppassen... :|

Als je het geheel enkel wenst te kopen met het oog op spoedig terug te verkopen met wat winst, dan zou ik afzien van de aankoop omdat er niet echt nog veel 'lucht in die prijs zit' ... (Tenzij je enkel de kepie aan die prijs van 400 euro kan kopen)...

De totale vraagprijs is ongeveer de geldende prijs dus wat dat betreft zou het niet echt een slechte aankoop zijn. Je zal krijgen waarvoor je betaalt...
Vanuit een ander opzicht is het naar mijn mening dan weer niet zo interessant, om dat het niet echt 'combat' is zoals Edgar al zei, en er daar niet echt zo'n echt grote vraag naar is... (Maar dat is dan weer enkel bekeken vanuit het standpunt: "Wat als je er weer van af wil?"

MvG,
Gerd V
raytheman
Lid
Lid

Bericht door raytheman »

Alex,
kijk anders hier eens naar;
http://www.yezzz.be/auctions/19987598.html
Plaats reactie