Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Oordeel zelf.... kijk naar de foto die ik je gestuurd heb en kijk naar je ogen foto en vergelijk oren, neus en mond.... Trek daar je conclusie maar uit.
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Hij lijkt er niet op en als je naar zijn functies kijkt ga ik nog meer twijfelen. De oorlog was nog maar net begonnen en Fechter ging met pensioen (hij was toen 55, dat zou kunnen, wanneer ik zijn leeftijd op de foto schat).
Dat zou betekenen dat deze foto vooroorlogs is. Dat zou kunnen, maar op 1 oktober 1935 werd Fechter bevorderd tot Konteradmiral en kreeg hij de functie van Scheeps-Machine-Inspecteur. Is dat een functie waarbij je parades afneemt? Ik denk het niet.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Ik ben zo vrij geweest de foto op het AHF te zetten. Daar zitten de kenners, maar daar weet ook niemand het, dus ik vrees dat je er niet achter zult komen.
Iedergeval hartstike bedankt dat jullie me geholpen hebben!!
Als iemand zijn mening nog wilt kwijt of iemand heeft de oplosing mag die het geurst vertellen.