orginaliteit abzeichen
-
- Lid
- christiaan1989
- Lid
http://www.blitzgeschwader.de/html/dt__kreuz_i_g_.html
deze is het, hij had inderdaad ene moederkruis zilver, maar die wou die niet verkopen, zal dan misschien zijn omdat hij van hemzelf was
deze is het, hij had inderdaad ene moederkruis zilver, maar die wou die niet verkopen, zal dan misschien zijn omdat hij van hemzelf was
- christiaan1989
- Lid
- Giel
- Lid
- Kleine Feldmaus
- Lid
christiaandenhertog schreef: hij had inderdaad ene moederkruis zilver, maar die wou die niet verkopen, zal dan misschien zijn omdat hij van hemzelf was
Meer van zijn vrouw lijkt me dan

"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
- christiaan1989
- Lid
- Joachim Peiper
- Lid
het is erg verleidelijk om verhalen van oude mensen "veteranen" voor waar aan te nemen.....En fouten maken we allemaal wel eens: daar hoef je je zeker niet voor te schamen, als je dat al zou doen. Bijna elke verzamelaar is weleens tegen de lamp gelopen.
tip 1: geloof niemand op zijn blauwe ogen (en zeker geen Ariers);
tip 2: ga tegenwoordig uit van een kopie totdat je het tegendeel kunt aantonen op basis van goede vakliteratuur etc.;
tip 3: bij twijfels inderdaad even posten voor meningen van anderen: dat bespaart een hoop teleurstelling.
veel succes met het verzamelen verder.
martin
tip 1: geloof niemand op zijn blauwe ogen (en zeker geen Ariers);
tip 2: ga tegenwoordig uit van een kopie totdat je het tegendeel kunt aantonen op basis van goede vakliteratuur etc.;
tip 3: bij twijfels inderdaad even posten voor meningen van anderen: dat bespaart een hoop teleurstelling.
veel succes met het verzamelen verder.
martin
- Jurrie
- Moderator
Vooral dit is een goeie tip. Ikzelf ben meer een modelbouwer dan een verzamelaar van WO2 items, maar als ik iets leuks zie ring ik altijd aan de bel van een aantal verzamelaars voordat ik iets koop. Ik weet zelf namelijk bijna niets van militaria items op zich (hoe je fake / origineel etc kan onderscheiden)tip 3: bij twijfels inderdaad even posten voor meningen van anderen: dat bespaart een hoop teleurstelling.
Greetz,
Jurrie